تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله :سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد با ورود یک سامانه بارشی ، بارش برف را در نقاط کوهستانی و سردسیر و بارش باران و وزش باد در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه های جنوبی البرز شاهد خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۷۱۸۵۳
دامنه بارش برف و باران شهرهای ایران را در بر می‌گیرد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد با ورود یک سامانه بارشی دیگر از امروز شاهد بارش برف در نقاط کوهستانی و سردسیر و بارش باران و وزش باد در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه های جنوبی البرز و در اواخر وقت در برخی از نقاط شمال شرق کشور خواهیم بود.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی اعلام کرده که از روز چهارشنبه این هفته نیز بارش پراکنده در شرق خزر و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و سپس این سامانه از کشور خارج می شود.

همچنین از اواخر روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در برخی نقاط استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، تهران، سمنان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود، ضمن اینکه طی این دو روز خلیج فارس هم مواجی و طوفانی خواهد بود.

به پیش بینی سازمان هواشناسی، بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی روز جاری در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق بارشهای پراکنده ادامه خواهد داشت و پس از خروج این سامانه از شرق کشور وزش باد جنوبی در استانهای اردبیل و گیلان باعث افزایش نسبی دما در سواحل شمالی خواهد شد.

با تداوم بارش ها در برخی از نقاط کشور، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 8 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 55 درصد، دید افقی 2 هزار متر و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 2تا 8 درجه پیش بینی شده است.

احد وظیفه گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا (سه شنبه) به صفر تا 8 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری به تدریج با افزایش ابر و اوایل شب با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز چهارشنبه بین منفی یک تا 7 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان پایتخت در این روز کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین