تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی البرز از جمع‌آوری ۹۰۸ معتاد متجاهر پرخطر در شهر کرج طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۶۳۴
۹۰۸ معتاد متجاهر پرخطر در کرج جمع‌آوری شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان، اظهار داشت : در اجرای طرحهای مقابله با سرقت و کاهش درصد وقوع سرقت قطعات داخل خودرو و منازل در سطح شهر کرج جمع آوری معتادان خیابانی و پرخطر در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: : با برنامه ریزی‌های انجام شده و گشت زنی‌های هدفمند با رویکرد تمرکز بر نقاط جرم خیز در اقدامی ضربتی 531 معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز بازپروری و ترک اعتیاد شدند.
 
وی تصریح کرد : معتادان خیابانی و متجاهر جهت تامین نیاز خود دست به هر اقدامی می‌زنند و یکی از جرایمی که توسط این افراد صورت میگیرد سرقت‌های خرد و داخل خودرو است که جمع آوری و ساماندهی آن‌ها تاثیر بسزایی در کاهش سرقت و زیبایی چهره شهر می‌شود.
 
سردار محمدیان همچنین با اعلام خبر جمع آوری 908 معتاد متجاهر و پرخطر طی 10 روز گذشته در کرج ، کاهش 4 درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته را از نتایج اجرای این طرح ها برشمرد.
 
وی با بیان اینکه در این مدت 196 سارق دستگیر ، 519 خودرو و 236 موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند که جلب رضایت عمومی را در پی داشته است، گفت: وضعیت حاشیه نشینی در کشور به خصوص در کلان شهر کرج تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین