تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت شورای دفاع پس از ۸ سال خبر داد و گفت: ساخت مسکن اجتماعی برای محرومان در دستور کار دولت قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۷۷۶۱۳
سیاست یارانه ای غلط است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی ربیعی ظهر پنج شنبه در جشن خودکفایی و کار آفرینی ۵ هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد امام در سالن الغدیر سپاه ساری با اشاره به اینکه در نظامات اجتماعی فاصله طبقاتی یک واقعیت است، اظهارداشت: در آموزه های دینی آمده است تک تک مردم در قبال این مسائل مسئول هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید صدقه ای نیست، اذعان داشت: فاصله گروههای اجتماعی ساخت و پرداخته شرایط جامعه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاهش فاصله طبقاتی بعنوان یک حق باید به آن توجه شود، گفت: سیاست یارانه ای غلط بوده و باید برنامه ریزی ها جنبه توانمندسازی داشته باشند.

ربیعی با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب نابرابری ها کاهش داد، اظهارداشت: باید با برنامه ریزی های درست بسوی توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان دفاع از محرومان نباید فراموش شود، افزود: رهبر معظم انقلاب هیچ تابلویی که عده ای از مردم جامعه له شوند را نمی پسندد.

ربیعی به تلاش دولت در خصوص حل فقر درمان اشاره کرد و افزود: دولت در خصوص فقر آموزشی برنامه ریزی های را انجام داده که بر اساس آن تمامی افراد زیر ۵۰ سال باید باسواد شوند.

ربیعی با بیان اینکه هدف شورای عالی رفاه شناسایی فقر و توانمندسازی افراد می باشد، گفت: ۲۰ هزار مسکن برای خانواده های نیازمند و معلول در کشور پیش بینی شده است و سیاست دولت در آینده هیچ خانواده معلولی بدون مسکن نباشد.

ربیعی با بیان اینکه در جامعه ایرانی خیر جمعی وجود دارد، اظهارداشت: در اقدام اخذ مجوزها برای موسسات خیریه آسا شده است.

وی هدف توانمندسازی را ایجاد اشتغال دانست و گفت: اگر خیر جمعی را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات برطرف می شود.  

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ساختار بشری عده ای ضعیف هستند، گفت: باید این واقعیت گروهی پذیرفته شود و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین