تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله : با حضور استاندار البرز؛ اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کرج، عملکرد سازمان حمل و نقل ریلی در موضوع پروژه قطار شهری مورد بررسی قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۵۳۴
ابرازرضایت استاندارالبرز از پیشرفت پروژه قطار شهری کرج / تمام قد حمایت می کنیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی نجفی استاندار البرز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه مدیریت شهری کرج در پیشرفت پروژه قطار شهری گفت: پروژه قطار شهری کرج از مهمترین ماموریت های مدیران شهری و استانی به شمار می رود که انتظار می رود تا تحقق کامل آن تلاش ها ادامه و موانع از سر راه برداشته شود.
 
وی با بیان این که استانداری البرز تمام قد از پروژه قطار شهری کرج حمایت می کند، افزود: اعتباری برای تزریق به تکمیل پروژه قطار شهری دیده شده است که تخصیصِ آن نیازمند پیگیری هایی از سوی مدیریت شهری است.
 
 
تعامل شورا و شهرداری عامل پیشرفت پروژه قطار شهری
عضو شورای اسلامی شهر کرج در این نشست، گفت: تعامل شورا و شهرداری در شکل گیری روند رو به رشد پروژه قطار شهری اثرگذار بوده است و امیدوارم این تعامل دو سویه تا پایان ادامه داشته باشد.
 
محمد حسین خلیلی اردکانی با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه قطار شهری کرج اختصاص پیدا کرده است، یادآور شد: یکی از اولویت های اعضای شورای شهر کرج در دوره پنجم تکمیل و به ثمر رساندن پروژه های داخلِ شهری است که پروژه قطار شهری نیز در صدر پیگیری ها قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: قطع یقین راه اندازی پروژه قطار شهری در حوزه های گوناگون تاثیرات شگرفی خواهد گذاشت و باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی و جذب منابع مورد نیاز روند پیشرفت پروژه را سرعت ببخشیم.
 
 
راه اندازی خط 2 مترو بخشی از مشکلات ترافیکی کرج کاهش می دهد
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج در نشست بررسی عملکرد سازمان حمل و نقل ریلی در موضوع پروژه قطار شهری؛ گفت: امیدوارم در تکمیل پروژه قطار شهری کرج نیازسنجی ها صورت گرفته باشد.
 
احد رسولی با اشاره به این که با راه اندازی قطار شهری کرج امکان استفاده بیش از 250 هزار نفر از شهروندان از حمل و نقل عمومی مهیا می شود، یادآور شد: با افتتاح خط 2 قطار شهری کرج بخشی از مشکلات شهری در حوزه ترافیک کاهش خواهد یافت.
 
 
لزوم حمایت استاندار البرز از پروژه قطار شهری کرج
سرپرست شهرداری کرج در این نشست بر لزوم حمایت استاندار البرز در تامین هزینه های پروژه قطارشهری تاکید کرد و افزود: در صورتی که اعتبار لازم برای تکمیل پروژه قطار شهری تخصیص نیابد به ناچار باید به سمت اصلاح قراردادها گام برداریم که این موضوع سرعت تکمیل پروژه را خواهد گرفت.
 
محمدرضا احمدی نژاد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج حمایت بسیار خوبی از پروژه قطار شهری و افتتاح خط 2 داشته اند و امیدوارم این حمایت و پیگیری تا افتتاح کامل این پروژه ادامه داشته باشد.
 
استاندار، اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج در پایان نشست از قطار شهری کرج بازدید کردند.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین