تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
plusresetminus
برای مقابله با هجوم پناهندگان

اتریش قانون پناهندگی خود را تشدید کرد

حزب الله : پارلمان اتریش روز گذشته به طرح اصلاح قانون پناهندگی اتریش که قواعد سختگیرانه‌ای را علیه مهاجران پیش بینی کرده است رای مثبت داد.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۴۵
اتریش قانون پناهندگی خود را تشدید کرد

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پارلمان اتریش قوانین پناهندگی در این کشور را به شدت تقویت کرده است. پارلمان این کشور در وین روز چهارشنبه یک قانون بحث برانگیز جدید را که اجازه اجرای برخی قواعد اضطراری را می دهد تصویب کرد.

بر این اساس اتریش می تواند در آینده در بحران پناهندگان وضعیت اضطراری اعلام کند. به این ترتیب پناهجویان شانس کمی در درخواست پناهندگی خود خواهند داشت. این نتیجه اصلاح قانون پناهندگی است که پارلمان اتریش روز چهار شنبه با اکثریت قریب به اتفاق آن را تصویب کرد.

این حالت اضطراری  در شرایط  یک تهدید برای نظم عمومی و انیت داخلی تعریف شده است. تصمیمات نهایی دولت در این باره مجددا توسط پارلمان تصویب شود.

در این شرایط  تنها درخواست پناهندگی پناهجویان مشخصی پذیرفته می شود که شامل افرادی می شود که در اتریش خویشاوندان نزدیک داشته ویا کودکان بدون همراه و زنان با بچه های کوچک را شاما می شود. بقیه به کشورهای همسایه منتقل می شوند.

این گونه وضعیت اضطراری ابتدا تا شش ماه و سپس تا دو سال می تواند تمدید شود.

کشور اتریش با این اصلاح قانون پناهندگی یکی از سخت ترین قوانین پناهندگی در اتحادیه اروپا را به مرحله اجرا در می آورد.

سبزهای اتریش شدیدا به این تصمیمات دولت انتقاد وارد کرده اند. بسیاری سازمان ها ی حقوق بشری بین المللی نیزبا این تصمیم دولت اتریش مخالفت کرده اند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین