تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: مدیریت شهری در جهت توسعه محلات و ایجاد محلات شاداب و استمرار بخشیدن به حضور مردم در مدیریت شهری قدم برداشته است.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۲۴۰
توسعه محلات و ایجاد محلات شاداب از اولویت‌های شهرداری کرج است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اصغر نصیری در آئین بهره‌برداری از 39 پروژه مدیریت شهری که صبح امروز در کرج برگزار شد با اشاره به پروژه‌ها اظهار داشت: رویکرد شورای شهر و مدیریت شهری پرداختن به مطالبات اصلی و اولویت‌دار شهروندان است.
 
شهردار کرج با بیان اینکه از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری رفت و آمد مدیران به مناطق و پرداختن به آنها است، ادامه داد: مدیریت شهری در جهت توسعه محلات و ایجاد محلات شاداب و استمرار بخشیدن به حضور مردم در مدیریت شهری قدم برداشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در مدیریت شهری کرج پروژه‌های تاثیرگذار در محلات گوناگون در جهت تامین کمبودها در اولویت است، بیان کرد: از نزدیک به 45 پروژه شهری امروز 39 پروژه به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود و مابقی در 4 ماه ابتدایی سال آینده بهره‌برداری می‌شود. 
 
نصیری با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری تامین هزینه‌های کارمندها و کارگران شهرداری است، اضافه کرد: از مسائل مهم و قابل توجه شهری حمل و نقل و ترافیک است که به این سبب در بحث مترو ورود جدی شده است. 
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای راه‌اندازی مترو 500 مهندس و کارگر مشغول به‌کار هستند که این تعداد در سال آینده به یک هزار نفر می‌رسد، عنوان کرد: برای کنترل ترافیک شهری هوشمندسازی مدیریت ترافیکی شهر آغاز شده و انضباط به شهر داده شده است. 
 
شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های مدیریت شهری بافت فرسوده است، افزود: برای این منظور نخستین بلوک شهری تا پایان سال جاری نهایی می‌شود. 
 
وی اضافه کرد: از مسائل مهم دیگر پرداختن به مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهروندان است که در حال حاضر برنامه‌ها آغاز شده و سرانه‌های آن تامین می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین