تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
plusresetminus
حزب الله : سرمربی پیشین تیم فوتبال پیکان گفت: ۷۰ درصد اهدافی که در پیکان داشتیم محقق شد و فکر می‌کنم امانتدار خوبی بودم.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۶۴۲
دوست داشتم کار بزرگی در پیکان می‌کردم/ امانتدار خوبی بودم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید جلالی درباره قطع همکاری اش با باشگاه پیکان و هدف گذاری سه ساله اش با این باشگاه گفت: فکر می کنم در مدت دو سال و نیم به ۷۰ درصد اهدافمان در باشگاه پیکان رسیدیم. اولین هدف این بود که پیکان ثبات بگیرد. تیم تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده بود و ۶ سال بود که صعود و سقوط می کرد. در مرحله دوم می خواستیم چرخه تولید بازیکن فعال تر شود و نسلی از بازیکنان جوان را به تیم تزریق کنیم. هدف این بود که در سال سوم هم جزو تیم های خوب باشیم. این اصلی ترین اهداف ما بود که تا حد زیادی به آن رسیدیم.
 
وی تاکید کرد: اگر نتوانستیم جزو تیم های مدعی باشیم، شاید یکی از دلایلش این بود که در پایان هر فصل نیروها و بازیکنان اصلی از تیم جدا می شدند و نمی توانستیم آنها را حفظ کنیم. در تمام این سال ها این اتفاق برای ما افتاد. هر موقع فصل جدید را شروع می کردیم، از نقطه پایان فصل قبل نبود و مجبور بودیم بازیکنان جدیدی بگیریم. کسانی که در تیم ما ستاره می شدند به تیم های بزرگتر می رفتند. اگر به اهدافمان نرسیدیم یکی از دلایلش همین بود.
 
سرمربی تیم پیکان تاکید کرد: در مدت دو سال و نیم حضورم در این تیم روزهای خوبی داشتم. ارتباطم با آقای شیعی (مدیرعامل باشگاه پیکان) خوب بود. ایشان مدیر خوب و با تجربه ای بود که مشکل خاصی با هم نداشتیم. همینطور اعضای هیات مدیره. دلم نمی خواست کارم را اینطور تمام کنم. دوست داشتم شرایط بهتر می بود ولی بازی های آخر جوری رقم خورد که اجازه نداد.
 
جلالی درباره اینکه دوست داشت در چه شرایطی از پیکان جدا شود، تصریح کرد: دوست داشتم کار بزرگی در پیکان کرده باشم. تلاشم را هم کردم ولی هرسال نیروهای ما صفر می شد و مجبور بودیم از نو شروع کنیم. این کارمان را سخت کرد. اگر بازیکنانمان را حفظ می کردیم مدعی می شدیم.
 
وی ادامه داد: نعمتی، منشا، یزدانی، نیازمند، آقاخان و حق وردی بازیکنانی بودند که خودشان را در پیکان ثابت کردند و به تیم های بزرگتر رفتند. آنها حتی در حد تیم ملی هستند. امسال ما نزدیک به ۱۴ بازیکن جوان را اضافه کردیم که حدود شش تا هفت نفر از آنها تا نیم فصل برای تیم بازی کردند.
 
سرمربی سابق پیکان درباره اینکه حسرت جدایی کدام بازیکن را از این تیم می خورد، یادآور شد: دوست داشتم تمام بازیکنانی که از پیکان جدا شدند در تیم بمانند تا با هم کار بزرگی انجام بدهیم. وقتی به شرایط نگاه می کنیم مثل میزان قرارداد سایر تیم ها با پیکان و یا جاذبه هایی که استقلال و پرسپولیس دارند، نمی توان به بازیکنان برای جدایی خرده گرفت.
 
«اگر بخواهید عملکردتان را در پیکان در یک جمله خلاصه کنید چه می گویید؟» جلالی در پاسخ به این سئوال گفت: پیکان امانتی در دستم بود و فکر می کنم امانتدار خوبی بودم.
 
وی در خصوص اینکه سال گذشته هم پیکان همین شرایط را داشت و توانست خودش را نجات بدهد، خاطرنشان کرد: همین الان هم می شد این اتفاق برای پیکان تکرار شود و قطعا همینطور هم می شود. پیکان تیم خوبی است. ما به چالش خوردیم. یکسری اشکالات ایجاد شد که باعث طولانی تر شدن این چالش شد. همین تیم در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهد گرفت.
 
سرمربی سابق پیکان در خصوص این چالش ها و اینکه آیا با اعضای هیات مدیره اختلاف داشته است؟ گفت: زیاد در مورد جزئیات صحبت نمی کنم. یکسری نقطه نظراتی بود که من نمی توانستم بپذیرم.
 
«اینکه گفته می شود اعضای هیات مدیره دنبال تحمیل بازیکن بوده اند صحت دارد؟» جلالی در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: نمی خواهم وارد جزئیات شوم. وقتی دو گروه با هم صحبت می کنند و توافقی جدا می شوند، این نشان می دهند یکسری نقطه نظرات مشترک نیست ولی گلایه زیادی نداریم.
 
وی در خصوص کنار گذاشتن چند بازیکن در هفته های اخیر از پیکان و اینکه آیا این مسئله هم در نتایج تیمش تاثیرگذار بوده است؟ گفت: این تصمیم فقط دلایل فنی و تاکتیکی داشت.
 
سرمربی پیکان درباره پیام کارلوس کی روش درباره مربیانی که شجاعت دارند و اینکه نامش در این لیست نبوده است، خاطرنشان کرد: این یک نظر شخصی است و عیبی ندارد. هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد.
 
جلالی در پایان درباره برنامه هایش بعد از کنار رفتن از سرمربیگری پیکان گفت: یک کلاس مربیگری دو روزه در انزلی داشتم. الان زمان خوبی است تا خودم را بازسازی کنم و در بازدید از شهرهای مختلف جلساتی با مربیان جوان داشته باشم. این دوره ها باعث می شود من هم از نظر علمی و روحی بازسازی شوم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین