تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله : دبیر هیئت کشتی استان البرز از برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نونهالان و خردسالان به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان البرز خبر داد و گفت: منتخبین این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۴۴۲
مسابقات کشتی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان البرز برگزار می‌شود

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جهانگیر ترابی از برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نونهالان و خردسالان به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: منتخبین این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: بیش از 300 نفر در بخش کشتی آزاد و بالغ بر 300 کشتی‌گیر هم در رشته فرنگی در این رقابت 2 روزه در مجموعه انقلاب با یکدیگر پیکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی جام رمضان نیز از نخستین روزهای ماه مبارک در کرج برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات به صورت متمرکز پنج‌شنبه هر هفته  در خانه کشتی برقرار است.

ترابی  با اشاره به اینکه 4 مربی خانم از البرز برای شرکت در دوره‌های آموزشی کشتی کلاسیک با مربیگری مربی اکراینی شرکت کردند، گفت: کشتی کلاسیک رشته جدیدی است که مربیان این رشته به تازگی  فعالیت خود را درسطح استان البرز آغاز کرده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان البرز افزود: تقویم ورزشی خوبی برای سال جدید تدوین شده است که اگر این برنامه‌ها پیاده شود البرز می‌تواند یکی از قطب‌های کشتی در کشور باشد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین