تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه سوریه و شهادت ۶ نفر از مدافعان حرم گفت: این رژیم این‌قدر به خود جرات می‌دهد که ۶ ایرانی را به شهادت برساند، ما نمی‌توانیم در برابر این‌ها ساکت و خاموش باشیم.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۰۴۹
واکنش آیت‌الله العظمی نوری‌ همدانی به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه و شهادت ۶ ایرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه سوریه و شهادت 6 نفر از مدافعان حرم اظهار داشت: این رژیم این‌قدر به خود جرات می‌دهد که 6 ایرانی را به شهادت برساند ما نمی‌توانیم در برابر این‌ها ساکت و خاموش باشیم، آنچه برای ما مهم است این بوده که در برابر صهیونیست و آمریکاییان باید مقاوم بوده و سکوت نکنیم.
 
وی افزود: نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا سکوت کرده و بی‌تفاوت بود، اگر سکوت کنیم فردا جرات بیشتری پیدا می‌کنند درنتیجه باید مقاوم بوده و سکوت نکنیم.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه 146 سوره آل‌عمران افزود: پیامبران همگی در برابر دشمن مقاوم بوده و ایستادگی و مقاومت داشته‌اند، فقها هم تبعیت از پیامبران کرده و در راه خدا جهاد داشتند.
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی ابراز کرد: یک‌زمانی پیش حضرت امام خمینی(ره) جمعی صحبت کرده  و گفتند که حضرت یوسف مهربان بوده و جهاد نداشتند، ایشان فرمودند هر پیامبری که خداوند فرستاده در یک دست خود کتاب و در دست دیگرشان سلاح و ادوات جنگی داشتند، فقها نیز همواره همراه پیامبران بوده و جهاد داشتند و هیچ‌گاه در برابر دشمن تسلیم نشدند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: مشی علما این بوده که همیشه همراه پیامبران خدا به جهاد درراه خدا اقدام می‌کردند، باید فکر کنیم چه باید کرد؟
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین