تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
plusresetminus
حزب الله:دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با ارسال پیام تشکر به رییس‌مجلس، تاکید کرد: اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب، تحول در ساختار اجرایی آموزش عالی کشور، بهبود فضای تولید دانش و فناوری، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ دانشگاهی کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، تمام ظرفیت موجود علمی کشور را بالفعل کنیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برداریم.
۰
کد مطلب : ۶۹۶۹۴
پیام تشکر وزیر علوم از مجلس: اکنون زمان همکاری و همدلی است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، در این پیام که خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و جامعه دانشگاهی کشوراست، آمده است: " امروز که با الطاف و عنایات خاصه خداوند بزرگ، اعتماد رییس جمهوری محترم و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بار سنگین مدیریت علم، تحقیقات و فناوری کشور بر دوش اینجانب قرار گرفته است. بر خود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و تشکر خود را نسبت به مسوولان معزز نظام و نمایندگان محترم مجلس ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه استادان عظیم‌الشان و جامعه سرافراز دانشگاهی کشور سر تعظیم فرود آورم. بی‌شک توفیق در انجام چنین تکلیف سترگی تنها با عنایت حضرت حق، همکاری همه بخش‌های اجرایی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همراهی و همدلی صمیمانه جامعه بزرگ دانشگاهی کشور میسر خواهد شد.



قرار گرفتن در جایگاه نخست علمی منطقه و فتح قله‌های افتخارات علمی جهانی، آرمان‌های مقدس و دست‌یافتنی است که نیازمند برخورداری از چشم‌انداز روشن افق علمی کشور، اتخاذ تدابیر راهبردی مناسب، ایجاد ساختار مدیریتی و اجرایی چابک و کارآمد و میدان‌داری دانشمندان، عالمان و مبتکران مومن و خلاق می‌باشد. امروز کشور در سایه رهنمودهای راهیانه مقام معظم رهبری، کوشش‌های دولت و نمایندگان محترم مجلس، از افق و چشم‌انداز روشن علمی برخوردار شده است و ما به وضوح می‌دانیم که به کجا باید برویم و حصول چه دستاوردهایی را باید هدف قرار دهیم.



اکنون زمان آن است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب، تحول در ساختار اجرایی آموزش عالی کشور، بهبود فضای تولید دانش و فناوری، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ دانشگاهی کشور و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، تمام ظرفیت موجود علمی کشور را بالفعل کنیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برداریم.



از این رو، اینجانب در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی همه عالمان، استادان، جامعه علمی، دانشجویان و دیگر دست‌اندرکاران دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات درخشان نظام اسلامی رقم بزنیم. لازم می‌دانم از همه عزیزانی که تاکنون دروزارت علوم مسوولیت داشته و رنج کار را تحمل کرده‌اند به خصوص برادران عزیزم آقایان دکتر فرجی‌دانا و دکتر نجفی سپاسگزاری کنم.



در پایان روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای ادای تکلیف و انجام خدمت طلب استمداد و یاری دارم.



دکتر محمد فرهادی



وزیر علوم، تحقیقات و فناوری"
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین