تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله : رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از خاموشی های گسترده روزهای اخیر به شدت انتقاد کرد و گفت: قطع برق موجب خاموشی چراغ تابلوهای راهنمایی و رانندگی شده و به مراتب بر مشکلات ترافیکی افزوده شده که این موضوع شهروندان را کلافه و سردرگم کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۲۹۴
چراغ های راهنمایی با بهره گیری از سلول های خورشیدی کار کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سارا دشتگرد در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطع چند ساعته برق در سطح شهر، خیابان ها را دچار بی نظمی و ترافیک ناخواسته می کند، عنوان کرد: در بسیاری از شهرها از سلول های خورشیدی برای تامین برق چراغ های راهنمایی و رانندگی استفاده می شود که می توان برای کاهش ترافیک در مواقع قطعی برق از آنها بهره جست.
 
این عضو شورا در ادامه به تخصیص سه دستگاه وَن برای ساماندهی کودکان کار و ارائه خدمات بهتر به این عزیزان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این امر از مصوبات شورای اسلامی شهر به شمار می رود که تاکنون محقق نشده است و از سرپرست  شهرداری انتظار می رود در این خصوص چاره اندیشی کند.
 
دشتگرد، در بخش دیگری از گفته های خود به انعقاد تفاهم نامه ای آموزشی میان مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با مرکز ملی پژوهشگاه مواد و انرژی مستقر در مشکین دشت اشاره کرد و این اقدام را گامی به سوی گسترش فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دانست.
 
این مسئول شهری در پایان از همکاران و اصحاب رسانه برای شرکت در نشست مرتبط با ساماندهی کودکان کار کرج که سه شنبه جاری برگزار می شود، دعوت کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین