تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت 270 هزار متر مربع از خیابان های سطح منطقه طی سال جاری خبرداد.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۳۹۵
مناسب سازی بیش از 200 هزار متر مربع از معابر منطقه 9 کرج با هدف تامین رفاه شهروندی

 


سید رضا مساعد در گفتگو با خبرنگار  عنوان کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت 270 هزار متر مربع از خیابان های این منطقه در راستای طرح نهضت آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون به اجرا درآمد.

مساعد یادآور شد: عملیات عمرانی مذکور در سطح منطقه 9 شهرداری کرج با پخش 300 تن آسفالت در حال اجرا است و پس از تکمیل به بهره برداری می رسد.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: عملیات روکش و لکه گیری آسفالت معابر و محلات این منطقه به منظور رفاه حال شهروندان همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجراست که با اجرای این پروژه ها شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر و محلات این منطقه هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار منطقه 9 شهرداری کرج قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العملهای تعیین شده تا پایان سال جاری محقق می شود.

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج ادامه داد: یکی از برنامه های مهم شهرداری، افزایش و بالا بردن کیفیت کارهای عمرانی در جهت خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان است.

وی در پایان جلب رضایتمندی شهروندان را از مهمترین اهداف اجرای برنامه های مدیریت شهری دانست و بیان کرد: تحقق این مهم در همه عرصه های ارائه خدمات شهری به شهروندان منطقه 9 شهرداری کرج لحاظ شده است و با قوت همچنان ادامه دارد

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین