تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
plusresetminus
حزب الله : مشاور وزیر کشور با بیان اینکه رزمندگانی که ۱۲ ماه سابقه جبهه دارند از مالیات معاف هستند، گفت: هر رزمنده با ۲۴ ماه سابقه از کسورات بازنشستگی معاف شد که از جمله دستاوردهای ما در امور ایثارگران است.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۶۹۱
رزمندگان با ۲۴ ماه سابقه از کسورات بازنشستگی معاف شدند

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامرضا یاوند عباسی در سومین همایش امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان البرز که صبح امروز در شرکت توزیع نیروی برق البرز برگزار شد، با اشاره به 2 اتفاق خوب در حوزه ایثارگران در دولت یازدهم، اظهار داشت: اول قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و دوم تدوین سند راهبردی برای رزمندگان است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه قانون اول جامع نبوده است، ادامه داد: بخشی از این قانون به آیین‌نامه نیاز دارد که بخشی مصوب و بخشی مصوب نشد ولی علیرغم کاستی‌ها در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به سند راهبردی رزمندگان، بیان کرد: این سند سیاست‌های اجرایی رسیدگی به رزمندگان را پیش‌بینی کرد.

عباسی با بیان اینکه اتفاق سوم در این دولت قانون ششم برنامه توسعه و راه میانبری بر سند خدمات‌رسانی به رزمندگان است، اضافه کرد: این قانون سیاست‌هایی را تدوین کرده که راه میانبری در آن ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز باید این جلسات به صورت مرتب هر 3 ماهه برای به روز کردن اطلاعات انجام شود، اظهار داشت: کسانی که در امور ایثارگران هستند واقعا باید بدانند که انتخاب شده‌اند.

عباسی با بیان اینکه رزمندگانی که 12 ماه سابقه جبهه دارند از مالیات معاف هستند، افزود: هر رزمنده با 24 ماه سابقه از کسورات بازنشستگی معاف شد که از جمله دستاوردهای ما در امور ایثارگران دارد.

وی تاکید بر اینکه جامعه ما همیشه در معرض خطر است، تصریح کرد: باید جامعه ایثارگری خود را توسعه داد نه اینکه آن را محدود کرد.

مشاور وزیر کشور با اشاره به تعدادی از قوانین سند برنامه ششم، عنوان کرد: دیوان عدالت اداری چند رای برای جانبازان صادر کرد که رای دیوان عدالت اداری قبول نیست و هم ترازی باید اجرا شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین