تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس مجلس جرئیاتی از جلسه غیر‌علنی صبح امروز مجلس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور درباره گرانی‌ها را مطرح کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۵۹۳
دیداری با رهبر معظم  درباره "FATF" نداشتیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه سازمان ملی استاندارد ایران که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس که با حضور معاون اول رئیس جمهور و با موضوع گرانی‌های اخیر برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه درخصوص وضعیت قیمت‌ها و نگرانی‌هایی که در کشور به وجود آمده صحبت شد؛  لازم بود در این زمینه بحث جدی میان مجلس و دولت صورت بگیرد.
 
    بیشتر بخوانید: 
 
    روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس با جهانگیری
 
وی افزود: آقای جهانگیری و وزرای مربوطه امروز در جلسه حضور یافتند و بحث مفصلی در خصوص شرایط کشور و علت سازوکارهای جدید برای مسائل اقتصادی مطرح شد. نمایندگان و رؤسای کمیسیون‌های مجلس نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند. باید اصلاحاتی از نظر نوع پرداختن به مسائل اقتصادی ایجاد شود که در این خصوص پیشنهاداتی ارائه شد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جلسات ادامه خواهد داشت. باید قبول کرد که با توجه به شیطنت‌هایی که آمریکایی‌ها دارند و برخی اشکالات درونی اقتصاد کشور، باید بر روی این مسائل کار جدی کرد و نقدینگی را به سمت نقاط ثروت‌زا و تولید محور سوق داد.
 
لاریجانی ادامه داد: مباحثی هم در خصوص نوع نیازهایی که دولت در شرایط فعلی دارد و نیازمند تصمیم مجلس است، مطرح و پیشنهادات نمایندگان ارائه شد و بر این نکته تاکید شد که در وضعیت فعلی به یک همگرایی میان قوای سه گانه احتیاج است. خوشبختانه رهبری معظم انقلاب هم یک ساز و کار عملیاتی طراحی کرده‌اند که قوای مختلف کشور با هم تصمیم‌گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشته‌اند.
 
وی افزود: امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و شرایط کشور بهبود یابد.
 
لاریجانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تدبیر فوری دولت برای کنترل گرانی‌های اخیر چه بوده است، گفت: امیدواریم خدا به همه شما صبر بدهد.
 
 لاریجانی در خصوص اظهارات محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مبنی بر دیدار لاریجانی با رهبر معظم انقلاب در خصوص FATF سوال کرد که رئیس مجلس پاسخ داد دیداری نداشته‌ایم.
 
رئیس مجلس همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه سازمان ملی استاندارد در محل مجلس از اقدامات صورت گرفته در این حوزه و در زمینه حمایت از کالای ایرانی تشکر کرد و از رسانه‌ها خواست تا این فعالیت‌ها را به خوبی پوشش دهند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین