تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
plusresetminus
ملی پوش والیبال ایران:

کولاکوویچ به ما ایمان داشت

حزب الله : بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازی در لیگ ملت‌های والیبال هیجان بسیار زیادی داشتم چرا که کولاکوویچ به ما ایمان داشت.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۱۹۷
کولاکوویچ به ما ایمان داشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیرحسن توخته با ۱۷ سال سن جوان ترین بازیکن لیگ ملت‌های والیبال است که پس از مصدومیت سید محمد موسوی به روسیه فراخوانده شد تا در ترکیب تیم ملی قرار گیرد. توخته هفته چهارم رقابت‌ها را نیز به دلیل صادر نشدن ویزای آمریکا از دست داد و نتوانست درکنار تیم ملی باشد. توخته در سال ۹۶ به همراه تیم نوجوانان در رقابت‌های جهانی شرکت و علاوه بر قهرمانی تیم ایران در این رقابت‌ها عنوان بهترین مدافع روی تور جهان را نیز کسب کرد.
 
امیرحسین توخته در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضورش در لیگ ملت‌های والیبال گفت: نخستین بازی ملی در رده بزرگسالان را در لیگ ملت‌ها تجربه کردم. بسیار خوشحال بودم و از اینکه قرار بود مقابل تیم‌هایی مانند برزیل، روسیه و چین بازی کنم هیجان داشتم.
 
او در ادامه درباره بازی در کنار بزرگان افزود: قرار بود کنار بزرگانی مانند سعید معروف بازی و تجربه کسب کنم، حس خوبی بود و باعث شد تجربه بسیاری کسب کنم. حضور در این مسابقات برای جوانان تیم بسیار ارزشمند بود تا برای دوره‌های بعد صاحب تجربه شوند.
 
بهترین مدافع روی تور نوجوانان جهان درباره اعتماد کولاکوویچ به جوانان بیان کرد: کولاکوویچ بسیار به ما ایمان داشت و در تمرینات و مسابقات به ما امید می داد. او به ما می گفت شما می توانید و توانایی این را دارید که در این مسابقات بازی کنید. علاوه بر کولاکوویچ سعید معروف، موسوی و سایر بازیکنان نیز بسیار به ما کمک کردند.
 
توخته درادامه افزود: با سایر جوانان تیم به یکدیگر انگیزه می دادیم. تیم با انگیزه، جوان و سرحالی بودیم که همه برای ایران بازی می کردیم و می خواستیم مقام خوبی را کسب کنیم. ما جوانان آمدیم تا چیزی یاد بگیریم. حتما که نباید مقابل تمام تیم‌ها پیروز شویم. خود را برای دوره‌های بعد آماده می کنیم.
 
امیر حسین توخته که در اردوهای تیم والیبال«ب» جهت حضوردر بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارد، گفت: در حال تمرین هستیم اما زمان کمی تا بازی‌ها باقی مانده است. ان شاءالله که بتوانیم مقام کسب کنیم
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین