تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
plusresetminus
حزب الله: مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی محمد حسینی برج با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در قوچان برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۳۵۸
پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی در قوچان تشییع شد
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مرزبانی«محمد حسین برج» صبح پنجشنبه با حضور خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در قوچان برگزار شد.
 
پیکر مطهر این شهید از مقابل بیمارستان شهدا قوچان تشییع و پس از اقامه نماز در میدان امام خمینی(ره) برای خاکسپاری به زادگاهش روستای برج منتقل شد.
 
فرماندار قوچان در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید میدان امام خمینی گفت: چند روزی است که دشمنان ایران تلاش های زیادی کردند که با شهید کردن مرزبانانی که در جهت حفظ و امنیت این کشور تلاش دارند به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.
 
هادی رجائی نیا افزود:این انقلاب یک حرکت مردمی است بنابراین دشمنان بدانند نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند و اراده و وحدت بین همه اقشار روز به روز بیش تر خواهد شد.
 
شایان ذکر است در عملیات سه شنبه شب ۲۳ بهمن ماه ، خودروی یگان تکاوری ۱۰۶ زاهدان در تعقیب و گریز قاچاقچیان دچار انحراف شد که در این حادثه سرباز محمد حسینی برج به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین