تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
حزب الله: علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی تماس‌های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس پیروزی بزرگ و غرور آفرین مردم غزه بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
۰
کد مطلب : ۶۲۰۱۵
تماس تلفنی شمخانی با خالد مشعل و رمضان عبدالله

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،شمخانی در تماس با رمضان عبدالله، پایداری مردم غزه را موجب فتح دروازه‌های جدیدی برای پیروزی مقاومت دانست و تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مقاومت بوده و تا تحقق آزادسازی کامل فلسطین و اقامه نماز در مسجد الاقصی نیز در کنار آن خواهد بود.

شمخانی با پاسداشت تلاش های همه مجاهدان فلسطینی و گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر مقاومت فلسطین تاکید کرد؛ فرماندهان رژیم صهیونیستی با مشاهده توان و قدرت پاسخ دهی موشکی مقاومت، شکست را پذیرفته و لرزه بر اندام آن‌ها افتاد.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ رهبر معظم انقلاب، مسئولین و آحاد ملت ایران، این پیروزی را متعلق به همه حامیان مقاومت دانست و افزود، این پیروزی مقدمه ای برای پیروزی های بیشتر و بزرگتر جبهه مقاومت خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در تماس تلفنی جداگانه‌ای با خالد مشعل پیروزی به دست آمده در نبرد دوماهه غزه را بسیار ارزشمند و مقدمه ای برای آزادسازی بیت المقدس دانست.

علی شمخانی با تاکید بر تداوم حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم قهرمان فلسطین، این پیروزی را به مردم، فرماندهان و جهادگران جنبش حماس تبریک گفت.

خالد مشعل مسئول دفتر سیاسی حماس نیز این پیروزی را که حاصل اراده قوی، شجاعت فرماندهان و مردم غزه، موضع حق، خون پاک شهدای مظلوم غزه و حمایت های ایران بود تبریک گفت و افزود؛ دشمن صهیونیستی بار دیگر طعم شکست را در غزه چشید و بی تردید روزی مسلمانان جهان اسلام شاهد آزادی قدس شریف خواهند بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین