تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات دوگانه روستایی با مشارکت ۱۳۰ نفر در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۷۵۵
نخستین دوره مسابقات دوگانه روستایی در استان البرز برگزار شد

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید رضاخانی  اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات دوگانه همگانی روستایی در استان البرز و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
 
رئیس هیئت سه‌گانه استان البرز افزود: این دوره از مسابقات در بخش آقایان رده بالای 15 سال و با بیش از 130 نفر از روستاییان ساوجبلاغ از سطح 30 روستا به میزبانی روستاهای سعیدآباد و ایقربلاغ برگزار شد و  اعضای شورای بخش روستاها و دهیاران 30 روستا برای برگزاری این مسابقه کمک کردند که به ترویج ورزش در روستاها کمک می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات دوگانه به 10 نفر اول دوچرخه به عنوان جایزه اهدا شد، گفت: مسیر مسابقه شامل 2 کیلومتر دو و 3 کیلومتر دوچرخه‌سواری بود که این مسیر توسط کمیته فنی و با مساعدت پلیس راهور و تیم امدادی اورژانس ایمن‌سازی شد.
 
رضاخانی با تاکید براینکه حضور این تعداد شرکت‌کننده تنها در یک بخش از شهرستان ساوجبلاغ در مسابقات دوگانه زمینی در کشور بسیار مناسب است، عنوان کرد: پتانسیل‌های ورزش سه گانه در استان البرز بسیار بالا است که نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی به این ورزش است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین