تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
plusresetminus
حزب الله: نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اعلام شد.
۰
کد مطلب : ۶۴۲۷۵
نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، نتایج نهایی انتخاب رشته دوم در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و کارنامه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته سال 1393 دانشگاه آزاد اعلام شد.

داوطلبان برای اطلاع از وضعیت خود با مراجعه به سایت www.azmoon.com  از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم (تکمیل ظرفیت) یکی را انتخاب و در روز یک‌شنبه 30 شهریورماه به واحد مورد نظر برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد لازم است برای مراجعه برای ثبت‌نام اصل و کپی مدرک کارشناسی به‌همراه ریز نمرات دوره کارشناسی، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، شش قطعه عکس 4 × 3 با پشت‌زمینه سفید (برای مشمولین 12 قطعه عکس) و مدرکی‌ که نظام وظیفه برادران را مشخص می‌کند به‌همراه داشته باشند.

پذیرفته‌شدگانی که به‌دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند، باید اصل گواهی تأیید شده مبنی بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به‌همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه کنند.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین