تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
plusresetminus
حزب الله : رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: تلاش شورای پنجم درک مشکلات و شناخت کمبودها برای توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات است.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۱۵۷
تلاش شورا توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی حاجی قاسمی در بازدید میدانی از منطقه ۷ شهرداری کرج، اذعان کرد: انتقال کاستی ها و همیاری در اجرای پروژه های شهری برای برون رفت از شرایط موجود امری ضروری است.
 
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ایرادهایی که برخی معابر این منطقه دارند، ادامه داد: شهروندان محله اوقافی و حیدرآباد در برخی معابر با معضلاتی روبرو هستند که تلاش می کنیم با همراهی سرپرستِ منطقه از بار مشکلات این عزیزان بکاهیم.
 
حاجی قاسمی همچنین تعریض برخی بلوارهای منطقه ۷ را برای کاهش بار ترافیکی ضروری دانست و گفت: طرح تعریض بلوار شهید میرزایی پرور به همین منظور در حال انجام است.
 
این عضو شورا تاکید کرد: تمام تلاش اعضای شورای پنجم یافتن نارسایی ها برای توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات است که امیدوارم گام های اساسی در جهت تحقق این خواسته برداشته شود.
 
رییس کمیسیون عمران در بخش پایانی صحبت های خود نیز یادآور شد: منطقه ۷ در بحث تملکات و اعتبارات با برخی نارسایی ها روبرو است که برای رفع آن باید تدبیری اندیشید.
 
به گفته حاجی قاسمی؛ اتصال بلوار باغستان به آتشگاه از جمله طرح هایی است که علاوه بر اهمیت بالا برای اجرای آن اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین