تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
plusresetminus
حزب الله : مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: درباره ضمانت‌ نامه‌های بانک سرمایه توضیحاتی دادم ضمن اینکه هیأت مدیره قبلی را خواستند و من هم رفتم و توضیحاتی ارائه کردم.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۴۵۳
بازداشت نشدم فقط احضار شدم

 

  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،صندوق ذخیره فرهنگیان هلدینگ اقتصادی و بزرگ وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شود که شرکت‌های بسیار زیادی را زیر مجموعه خود دارد.

قریب به 800 هزار فرهنگی در سراسر کشور عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند و ماهانه میلیاردها تومان به عنوان حق عضویت وارد صندوق ذخیره فرهنگیان می‌شود.

چند سالی است که به لحاظ فعالیت‌های اقتصادی متعدد، ابهاماتی در خصوص وضعیت مالی آن مطرح است و حتی چندین بار در مجلس گذشته و مجلس کنونی موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شد.

بانک سرمایه که یکی از زیر مجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان محسوب می‌شود محل بیشترین ابهامات مالی از گذشته تاکنون است و در چند روز گذشته اخباری مبنی بر بازداشت مدیر عامل صندوق ذخیره در رسانه‌ها منتشر شد که برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر عامل این صندوق صحبتی داشتیم.

شهاب‌الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع بازداشت شما صحت داشت؟»، اظهار داشت: خیر، بازداشتی در کار نبود و اکنون در خدمت شما صحبت می‌کنم.

غندالی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «گفته می‌شود اکنون با وثیقه آزاد هستید، این موضوع را قبول دارید؟»، گفت: خیر، نه وثیقه‌ گذاشتم و نه چیزی دیگر.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در واکنش به این پرسش که «آیا شما احضار شده بودید؟»، تصریح کرد: خب بله، درباره ضمانت‌ نامه‌های بانک سرمایه  توضیحاتی دادم ضمن اینکه هیأت مدیره قبلی را خواستند و من هم رفتم و توضیحاتی ارائه کردم.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین