تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

مشکل بیمه فعالان قرآنی حل می‌شود

حزب الله: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: مشکل بیمه فعالان قرآنی حل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۱۳۵
مشکل بیمه فعالان قرآنی حل می‌شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، سید موسی حسینی کاشانی اظهار داشت: بدون شک این اتحادیه حلقه واسطی بین فعالان قرآنی و ادارات و دستگاه‌های مختلف مستقر در استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این اتحادیه اهداف و برنامه‌های جزء و کلان فعالان قرآنی استان با انسجام بیشتری پیگیری خواهد شد.

این مسئول از ایجاد هم‌افزایی و گسترش تعاملات سازنده بین فعالان قرآنی استان به عنوان یکی دیگر از نتایج تشکیل این اتحادیه نام برد.

حسینی کاشانی گفت: در حال حاضر برخی موسسات قرآنی در تامین برخی تسهیلات سخت‌افزاری خود با مشکلاتی مواجه هستند که تشکیل این اتحادیه مسیری را باز می‌کند تا این مشکلات برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تکمیل بانک اطلاعاتی فعالان حوزه قرآنی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای تشکیل این اتحادیه نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش جهت رفع مشکل بیمه فعالان قرآنی استان نیز اشاره کرد و افزود: تا چندی پیش فعالان حوزه قرآنی از طریق صندوق بیمه هنرمندان از خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شدند ولی متاسفانه این صندوق با مشکلاتی مواجه شده است که در حال پیگیری رفع آنها هستیم تا فرایند بیمه فعالان قرآنی استان از سرگرفته شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین