تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
plusresetminus
حزب الله: شهردار کلانشهر کرج گفت: رسانه ها نقش به سزایی در ارتقای فرهنگ ترافیکی دارند.
۰
کد مطلب : ۱۹۶۹۵۶
آمادگی شهرداری برای اجرای طرح پارکبان در معابر اصلی کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در نشست تخصصی با پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اظهار کرد: به منظور تخلیه به موقع معابر، پاکسازی حریم خیابان‌ها از توقفگاه‌های دوبل و افزایش سرعت عبور و مرور برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان آماده اجرای طرح پارکبان در نقاط مختلف کرج هستیم.
 
این مسئول تصریح کرد: با اجرای این طرح سعی شده از تصرف دائمی فضای عمومی معابر توسط شهروندان به ویژه مالکان و متصدیان اماکن تجاری مجاور خیابان‌ها جلوگیری شود.
 
شهردار کرج با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی در زمینه ترافیک افزود: برای ارتقای فرهنگ ترافیکی، رسانهه ارتباط جمعی به ویژه صدا و سیما، تلویزیون شهری و بیلبوردها نقش اثرگذاری دارند.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه ها بازوان توانمند تحقق ارتقای فرهنگ ترافیکی هستند، تاکید کرد: آموزش فرهنگ ترافیک در سطح مدارس و بین دانش آموزان باید انجام شود و در راستای ارتقای این فرهنگ همه باید یاری دهنده باشیم.
 
وی با اشاره به اجرای طرح پیاده راهسازی در منطقه رجایی شهر کرج یادآور شد: اجرای این طرح گامی اثربخش برای کاهش گره های ترافیکی و به دنبال آن کاهش تلفات و خسارات رانندگی در این منطقه است.
 
به گفته شهردار کرج، افزایش میزان تصادفات امروز به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم آموزش درست است و ارتقای این فرهنگ به نحو مطلوب نیازمند کار دسته جمعی است.
 
کمالی زاده بیان کرد: به منظور نهادینه شدن فرهنگ پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی آماده حمایت از پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین