تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
وعده مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور؛

مشکلات طرح تعویض تاکسی های فرسوده تا 2 هفته دیگر مرتفع می شود

حزب الله : مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور وعده کرد؛ مشکلات اجرایی مرتبط با طرح تعویض تاکسی های فرسوده که موجبات نگرانی و دغدغه مندی تاکسی داران را فراهم آورده است، حداکثر تا 2 هفته دیگر مرتفع می شود.
۰
کد مطلب : ۹۲۲۳۸
مشکلات طرح تعویض تاکسی های فرسوده تا 2 هفته دیگر مرتفع می شود

 
 
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی طیبی که با همراهی هیاتی برای بازدید از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه در این کلانشهر حضور یافته بود، از بخش های مختلف این مجموعه دیدن کرد و در نشستی تخصصی پای صحبت ها و درد دل مسئولان مربوطه نشست.

این مسئول کشوری با بیان اینکه تاکسی از نگاه مردم مکانی امن و قابل اعتماد به شمار می رود، بر حفظ این جایگاه رفیع تاکید کرد و گفت: اکنون بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری به وسیله تاکسی ها صورت می پذیرد و مسئولان با حمایت مادی و معنوی از تاکسیرانان قادر به فرهنگسازی در راستای کاهش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و تک سرنشین خواهند بود.

وی، اهمیت توسعه خطوط تاکسیرانی و جمع آوری تاکسی های اسقاطی از چرخه خدمت رسانی بویژه در کلانشهرها را بسیار حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: خدمت رسانی مویرگی ناوگان تاکسیرانی موجبات آسایش و رفاه حال همشهریان را فراهم می آورد و در ارتقای ضریب امنیت اجتماعی نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

این مدیرعامل از اهتمام ویژه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور برای انتقال مطالبات و دغدغه های تاکسی داران به مسئولان مربوطه در دولت و مجلس سخن گفت و بیان داشت: به حمد الهی در سال های گذشته شاهد اتفاقات مثبتی در زمینه بیمه تامین اجتماعی، مسکن و سایر امور رفاهی تاکسی داران بوده ایم که هدف از انجام بازدیدهای میدانی و دوره ای نیز احصاء مشکلات و کاستی های موجود و برنامه ریزی جهت رفع آنها می باشد.

طیبی یکی از دغدغه های مهم تاکسی داران کرجی را مشکلات اجرایی طرح تعویض تاکسی های فرسوده دانست و با بیان اینکه طی 7 ماه گذشته بالغ بر 200 دستگاه تاکسی جدید تحویل صاحبان تاکسی های اسقاطی شده است، گفت: امید است با پیگیری های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات عزیزان تا 2 هفته آینده باشیم.

پرویز اسکندری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از سوی اتحادیه مذکور، خواستار توسعه حمایت ها از ناوگان تاکسیرانی در این کلانشهر شد و ضمن بازگوی گوشه هایی از عملکرد نهاد متبوع خویش، دغدغه ها و مطالبات روی زمین مانده را برای پیگیری مجدد به اطلاع مسئولان حاضر در جلسه رساند.

 

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین