تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله : دادستان کرج با بیان اینکه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری پرونده ۴۲ شرکت در داشلیجه محمدشهر حل شده است، گفت: مشکل ۱۱۰ شرکت در گرمدره در این کمیته حل شده است.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۸۹
مشکل ۱۵۲ شرکت در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری البرز حل شد‌

 

 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حاجی‌رضا شاکرمی در حاشیه بازدید از یک شرکت صنعتی در نظرآباد که پیش از ظهر امروز انجام شد،  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قوانین مختلف نقش قوه قضاییه برای حمایت از بخش تولید و سرمایه‌گذاری مشخص شده است.

دادستان عمومی کرج ادامه داد: در قانون توسعه پنجم، قانون مربوط به کسب و کار و قانون آیین دادرسی جدید برای بخش تولید و سرمایه‌گذاری قوانینی برای قوه قضاییه دیده تا به این بخشها کمک شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا شعبات ویژه‌ای برای رسیدگی به اختلافات فعالان بخش اقتصادی اختصاص داده شده است، گفت: اتاق داوری در این زمینه در اتاق بازرگانی فعال شده است.

شاکرمی با بیان اینکه در بخش داوری رسیدگی با هزینه کمتر و تخصصی انجام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر پرونده رسوبی مربوط به بخش صنعت و تولیدی در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه عموما آنچه در دستگاه قضایی وجود دارد بر اساس مطالبات کارگری است که بعد از رسیدگی به وسیله دادگستری اجرا می‌شود، گفت: سعی می‌شود به مطالبات مردمی در بخش صنعت به طوری که به تولید آسیب وارد نشود، رسیدگی شود.

شاکرمی با بیان اینکه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری پرونده 42 شرکت در داشلیجه محمدشهر حل شده است، افزود: مشکل 110 شرکت در گرمدره در این کمیته حل شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین