تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
plusresetminus
حزب الله : مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: موضع‌گیری و اظهارات ترامپ درباره سپاه، طنز تاریخی است. کشوری که خود موسس داعش و حامی گروه‌های تروریستی است سپاه پاسداران که در خط مقدم مبارزه با تروریست است را به عنوان حامی تروریسم معرفی می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۵۲۹۸۱
دوران حضور آمریکا در منطقه پایان یافته‌است/ اظهارات ترامپ طنز تاریخی است
 

 

 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرتیپ یدالله جوانی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مطالبی که ترامپ جمعه شب درباره ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران مطرح کرد، اتهامات واهی و موضوعاتی است که به آمریکا و رئیس‌جمهور آن برمی‌گردد.
معاون سابق سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مشروع دینی و مردمی همواره مدافع مظلومان و در خط مقدم مبارزه با تروریست‌ها بوده است در صورتی‌که حامی اصلی گروه‌های تروریستی به ویژه داعش در منطقه آمریکایی‌ها هستند و مهمترین سند آن اظهارات ترامپ در تبلیغات ریاست‌جمهوری انتخابات آمریکاست که در اعتراض به دولت اوباما گفته بود که اوباما و کلینتون داعش را ایجاد و 7 هزار میلیارد دلار پول آمریکا را در منطقه خاورمیانه هزینه کردند.
وی تاکید کرد: همه می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه به‌ویژه داعش است و در تروریست بودن داعش اجماع نظر در جهان وجود دارد؛ همه می‌دانند این گروه تروریستی که آمریکا به‌وجود آورنده آن بود، یکی از خطرناک‌ترین و جنایت‌کارترین گروه‌های تروریستی تاریخ است.
جوانی تصریح کرد: موضع‌گیری و اظهارات ترامپ درباره سپاه طنز تاریخی است؛ کشوری که خود موسس داعش و حامی گروه‌های تروریستی است سپاه پاسداران که در خط مقدم مبارزه با تروریست است را به عنوان حامی تروریسم معرفی می‌کند و می‌خواهد آن را با این بهانه مورد تحریم قرار دهد.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: مشکل آمریکایی‌ها این است که دوران سلطه‌گری، چپاول‌گری و دزدی آن‌ها به پایان رسیده است و جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران نقش موثری در بیداری ملت‌ها داشتند و آنچه آمریکایی‌ها را خشمگین کرده بیداری ملت‌ها و وجود مقاومت است و به این دلیل دنبال انتقام‌گیری از سپاه پاسداران هستند و تصور می‌کنند با فشارها و تحریم‌ها شرایط منطقه را به نفع خودشان تغییر بدهند که این نوع تصورها نشان‌دهنده بی اطلاعی رئیس‌جمهور آمریکا و مشاوران و معاونان او از واقعیت‌های منطقه است.
وی گفت: همانطور که آقای ترامپ در آخرین اظهارات خود علیه ایران نام خلیج فارس را که در همه اسناد تاریخی معتبر است به عنوان رئیس‌جمهور یک کشور مدعی قدرتمند جهان، به درستی مطرح نمی‌کند، نشان‌دهنده دور بودن چنین شخصی از واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی است و تصور می‌کند با بیان آن می‌تواند ملت ایران را و سپاه پاسداران را تضعیف کند که سخت در اشتباه است و سپاه آینده به مراتب قوی‌تر از سپاه پاسداران کنونی خواهد بود.
سردار جوانی خاطرنشان کرد: آمریکا و رئیس‌جمهور آن باید این واقعیت را بپذیرد که دوران حضور آنان در منطقه پایان یافته است.
منبع : خبرگزاری آنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین