تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله : پدر چهار قلوهای گلستانی گفت: من راننده کامیون هستم و زمانی که متوجه شدم فرزندانم چهارقلو هستند کامیون را اشتباهی سوار شدم؛ باور نمی‌کردم همسرم چهارقلو حامله باشد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۸۱
وقتی متوجه 4قلوها شدم ماشینم را اشتباه سوار شدم!
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز گذشته یک بانوی ترکمن به نام آسیه اسماعیلی متولد 1373 در بیمارستان «آل جلیل» آق‌قلا فرزندان چهارقلو را به دنیا آورد که این خبر در بین مردم سوال‌های متعددی را فراهم آورد که ضمن خوشحالی برای به دنیا آمدن این چهار قلو اما نگرانی‌هایی در خصوص فراهم کردن هزینه‌های این فرزندان برای خانواده وی نیز مطرح بود.
 
پدر این چهارقلوها اظهار کرد: من راننده کامیون هستم و روی ماشین دیگران کار می‌کنم درآمد کمتر از یک میلیون و 600 هزار تومان دارم.
 
«فرهاد مرادی توماج» با اشاره به اینکه من و همسرم دوست داشتیم فرزندمان دو قلو باشد ادامه داد: روزی که همسرم برای انجام سونوگرافی به پزشک مراجعه کرد من در حال کار بودم و با من تماس گرفت و گفت که چهارقلو حامله‌ است و من شوکه شدم.
 
وی اضافه کرد: ابتدا باور نمی‌کردم تا آنکه پزشکش با من تماس گرفت و این موضوع را تاکید کرد و من آن لحظه آنقدر خوشحال بودم و شوکه شده بودم کامیون را اشتباهی سوار شدم.
 
پدر چهار قلوهای گلستانی که از ترکمن‌های روستای «سقرتپه» گمیشان است، خاطرنشان کرد: من و همسرم و در مجموع ترکمن‌ها بچه دوست دارند و مگر می‌شود به بزرگی و لطف پروردگار انسان صاحب فرزند شود و فرزندش را دوست نداشته باشد و حتی اگر ما 10 فرزند هم داشته باشیم همه آنها را دوست داریم.
 
توماج در پاسخ به این سوال که دوست داری باز هم بچه‌دار شوی، تصریح کرد: بله دوست دارم اما همه شما خوب می‌دانید که این روزها هزینه‌های بزرگ کردن بچه چقدر زیاد است و متاسفانه من کمتر از یک میلیون و 600 هزار تومان حقوق دارم و درآمدم جوابگوی هزینه‌هایم نیست.
 
وی با اشاره به اینکه همسرش خانه‌دار است تاکید کرد: من یک پسر پنج ساله هم دارم و متاسفانه وضعیت مسکن من هم وضعیت مناسبی نیست و با توجه به هزینه‌های بالای پوشک، شیر خشک و رسیدگی و درمان انتظار دارم مسوولان مرا یاری کنند.
 
پدر این چهار قلوی گلستانی تصریح کرد: در حال حاضر هر چهار فرزندم حال عمومی خوبی دارند اما پزشکان تشخیص دادند با توجه به اینکه یک هفته زودتر از زمان مورد نظر به دنیا آمدند پنج روز دیگر در بیمارستان و داخل دستگاه باشند.
 
توماج تاکید کرد: من دعا کردم اگر فرزندانم سالم به دنیا بیایند و مشکلی نداشته باشند صدقه و خرجی مختصری بدهم که خداوند هم از من قبول کند و امیدوارم بتوانم فرزندانم را سالم و صالح تربیت کنم.
 
گفتنی است، خانواده این چهار قلو اهل روستای «سقرتپه» گمیشان هستند که به دلیل به دنیا آوردن فرزندان در بیمارستان آل جلیل شهرستان آق‌قلا تصور می‌شد این خانواده اهل شهرستان آق‌قلا هستند که در مصاحبه با پدر این چهار قلوها مشخص شد اهل این روستا هستند.
 
لازم به ذکر است در پیگیری‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان گلستان، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان قول حمایت از خانواده این چهار قلو را داده است و اعلام کرد کمیته امداد استان گلستان از این خانواده حمایت خواهد کرد و از دفتر مقام معظم رهبری نیز برای این خانواده کمک می‌گیریم.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین