تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله : معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه ریزش کوه روی منازل منطقه منبع آب اهواز گفت: در این حادثه ۶ تن زیر آوار گرفتار شدند که افراد زیر آوار مانده توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی از زیر اوار خارج شدند.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۵۸۴
حضور سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه اهواز
 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شاهین فتحی درباره حادثه ریزش کوه روی منازل مسکونی در اهواز، گفت: در حادثه ریزش کوه روی دو باب از منازل مجاور کوه در منطقه منبع آب اهواز حوالی ساعت ۶:۵۰ دقیقه امروز رخ داد و به دنبال درخواست آتش‌نشانی اهواز از هلال احمر،۳ دستگاه آمبولانس، ‌۲ دستگاه خودروی امداد و نجات، ۵ تیم واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال احمر به استعداد ۱۷ نجاتگر و پرسنل به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم واکنش سریع هلال احمر با همکاری آتش نشانی در اولین اقدام خود موفق به خارج کردن سه نفر از زیر آوار شد.
 
به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در حادثه ریزش کوه، در مجموع ۶ نفر دچار حادثه شدند که چهار نفر از این تعداد مصدوم بودند. همچنین پیکر پسربچه حدود ۶ ساله توسط هلال احمر از زیر آوار خارج شد و همچنین یک دختربچه حدود ۴ ساله نیز که زنده از زیر آوار خارج شده بود، به دلیل صدمات وارده در بیمارستان جان باخت.
منبع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین