تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج با اشاره به اهمیت توجه به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی،تاکید کرد: ضرورت دارد کمیته پیش بینی و برنامه ریزی مناسبت ها در شهرداری کرج تشکیل شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۰۸۸
کمیته پیش بینی و برنامه ریزی مناسبت ها تشکیل شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری با اعلام این مطلب، گفت: ارج نهادن به مناسبت های مذهبی و ملی بر اساس خواسته شهروندان باید یکی از اولویت های مدیریت شهری باشد بر همین اساس تشکیل کمیته پیش بینی و برنامه ریزی مناسبت ها ضرورت دارد.
 
نصیری تاکید کرد: باید به همه ابعافرهنگی و اجتماعی با توجه به دیدگاه های متفاوت شهروندان توجه شود و مدیریت شهری در تحقق این مهم نقشی پررنگ به  عهده دارد.
 
شهردار کلانشهر کرج در ادامه نزدیک شدن  ایام نوروز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای اجرای طرح استقبال از بهار و آرایش شهر متناسب با ایام عید، نیازمند یک برنامه ریزی جامع هستیم که این مهم با تشکیل کمیته یاد شده محقق می شود.
 
نصیری، افزود: به واسطه نشاطی که ایام نوروز در طبیعت ایجاد می شود همچنین با فرهنگ و سنت ارزشمندی که در کشور داریم، باید تحولات را متناسب با این فرهنگ و سنت ایجاد کنیم.
 
وی، از جمله مهم ترین اقداماتی که در طرح استقبال از بهار باید صورت گیرد را ساماندهی ورودی های شهر عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه کرج شاهراه مواصلاتی 11 استان می باشد و در ایام نوروز شاهد افزایش تردد در ورودی های شهر هستیم، ضروری است با ساماندهی و بازپیرایی این محل ها، اوقات خوشی را برای مسافران عبوری فراهم کنیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین