تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: "آتش به اختیار" به معنی عملکرد جهادی در مقابله با جنگ نرم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که در برخورد با آسیب های فرهنگی و اجتماعی نباید سستی و تنبلی به خرج داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۳۸۷
"آتش به اختیار" به معنی عملکرد جهادی در مقابله با جنگ نرم است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود دادگو در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در فرازی از بیانات خویش از اصطلاح "آتش به اختیار" استفاده کردند که متاسفانه برخی برداشت های ناصوابی از آن ارائه کردند و این گونه تداعی شد که در مواجهه با مسائل جامعه می توان فراتر از حدود قانونی رفتار کرد و خودسرانه به مشکلات فیصله داد.
 
وی افزود: بر همگان آشکار و مبرهن است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز توصیه به زیر پا گذاشتن خطوط قرمز نخواهند داشت و ایشان همواره اقشار مختلف مردم را به قانونمداری و حرکت در مسیر ارزش های قرآنی، اخلاقی و انسانی دعوت کرده اند، فلذا با تفسیرهای جاهلانه از بیانات معظم له نباید جامعه را به سمت التهاب و هرج و مرج پیش برد.
 
این مسئول شهری ادامه داد: قانون برای همگان فصل الخطاب است و اصطلاح "آتش به اختیار" در حوزه های فرهنگی و اجتماعی کاربرد بیشتری دارد تا نظاره گر نفوذ جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی نباشیم و به سهم خویش برای مقابله با آن آستین همت بالا بزنیم. "آتش به اختیار" در امتداد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت جامعه را مطرح می کند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین