تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله : وزیر دفاع گفت: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده‌ایم و ظرفیت بخش‌های صنعتی را تا ۱۰ برابر افزایش داده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۷۸۳
ظرفیت بخش‌های صنعت دفاعی را ۱۰ برابر افزایش داده‌ایم/ همکاری دفاعی با کشورهای مختلف داریم
 

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش فصلی مدیران ارشد وزارت دفاع گفت: در برنامه چهار ساله این وزارتخانه به آمایش صنایع دفاعی توجه جدی شده است که بر همین مبنا واحدهای اجرایی همه سازمان‌های صنعتی خود را از شهرها منتقل کردیم و تلاش شد به سمت قطب صنعتی و فناورانه حرکت کنیم تا از موازی کاری ها خودداری شود.

 

وی با اشاره به اینکه در به روزسازی و نوسازی صنایع توفیقات خوبی داشته‌ایم، افزود: صنایع دفاعی را به شبکه گسترده در سطح ملی تبدیل کرده ایم و ظرفیت بخش های صنعتی را تا ده برابر افزایش داده ایم.

وزیر دفاع گفت: از دیگر برنامه های ما این بود که منطق درستی بر اداره وزارت دفاع حاکم شود و هم اکنون سازمان ها بر مبنای ارکان شان هدایت می شوند.

دهقان افزود: حل مسائل با نیروهای مسلح از دیگر برنامه های وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید بوده است و پاسخگویی به نیروهای مسلح به علت اینکه مطالبه گری شان همیشه رو به افزایش است بسیار سخت است اما با این وجود تعهداتمان را به نیروهای مسلح جواب دادیم و از برنامه جلو هستیم.

وزیر دفاع گفت: در سطح ملی هم با وجود برخی مخالفت ها در بحث ستاد بحران و آتش سوزی ها ورود کردیم و در توافق با سازمان مدیریت، محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد شیلات، سازمان جنگل ها و محیط زیست را تجهیز کنیم که تا پایان امسال این برنامه محقق می شود.

دهقان ادامه داد: امروز قادریم در بخش ریلی، حمل و نقل عمومی، هوایی و نفت و گاز ماموریت و مسئولیت بپذیریم.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با کشورهای مختلف جهان در حوزه دفاعی تصریح کرد: با فعال سازی دیپلماسی دفاعی توانسته ایم گام های بلندی در این حوزه برداشته و امروز همکاری دفاعی خوبی با کشورهای مختلف جهان داریم.

وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع با تمام توان در خدمت سیاست های دولت است از حمایت های رئیس جمهور و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در فعال سازی و مشارکت دادن ظرفیت های صنایع دفاعی در توسعه ملی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، از اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی برتر پیشرفت بیشتر کشور در همه سطوح یاد کرد.

منبع : اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین