تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به اشتباه میزبان مرحله نهایی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا را کشور تایلند معرفی کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۸۱۴
اشتباه عجیب AFC در اعلام میزبانی فوتسال ایران!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هفته گذشته بود که سایت فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد میزبانی فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا به ایران رسیده است و AFC شهر تبریز را برای این رقابت ها که خردادماه سال ۹۸ برگزار می شود، تایید کرده است.
 
هرچند که تیم ایران به صورت اتوماتیک و به خاطر همین میزبانی در مرحله نهایی حضور داشت، اما این تیم با هدایت حمید شاندیزی در مرحله مقدماتی این مسابقات در منطقه آسیای مرکزی هم شرکت کرد و با پیروزی مقابل افغانستان و ترکمنستان بازهم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد.
 
با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز لابه‌لای خبرهایش برای اعلام نتایج مرحله مقدماتی در منطقه غرب آسیا، اشتباهی تایلند را به عنوان میزبان مسابقات مرحله نهایی معرفی کرده است!
 
 
 خبر AFC از پیروزی بحرین و عربستان که در این خبر تایلند به عنوان میزبان مرحله نهایی معرفی شده است
 
این در شرایطی است که میزبانی ایران در مرحله نهایی قطعی شده است. لیلی یارمحمدی مسئول دپارتمان فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: تایلند آن اوایل درخواستش را برای میزبانی این مسابقات داده بود ولی در نهایت منصرف شد و بین ترکمنستان و ایران، این میزبانی به ایران رسید.
 
وی افزود: AFC هم هفته گذشته نامه جداگانه ای ارسال و به صورت قطعی اعلام کرد شهر تبریز میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا است. بنابراین آنها در خبر خود مرتکب اشتباه شده اند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۷ به میزبانی تایلند برگزار شد که تیم ایران با سرمربیگری علی صانعی موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد و سهمیه المپیک جوانان هم از این طریق به فوتسال ایران رسید.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین