تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
حزب الله : لیونل مسی ابراز امیدواری کرد تیمش پس از مدت‌ها قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود. او همچنین عنوان کرد این خداست که تعیین می‌کند چه کسی در بازی نهایی برابر شیلی گلزنی کند.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۳۱
نمی‌خواهیم بازی با شیلی را آسان بگیریم

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آرژانتین و شیلی بامداد یکشنبه در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 برابر هم قرار خواهند گرفت. برای آرژانتینی که از سال 1993 در حسرت رسیدن به این جام است و کمتر از یک سال پیش نیز در فینال جام جهانی برابر آلمان شکست خورد، هیچ چیز مهم‌تر از قهرمانی در این این جام نیست.

در این بین لیونل مسی که با بازی‌های خوب و همکاری با دیگر مهاجمان آرژانتینی زمینه‌ساز حضور آلبی‌سلسته در فینال این رقابت‌ها شد در دیدار نهایی نیز بازیکن تعیین‌کننده‌ای خواهد بود. او درباره حضور در فینال کوپا آمه‌ریکا گفت: اول از همه خیلی خوشحالم که به فینال راه یافتیم. این هدف نخست ما در این جام بود. از همین حالا نیز خیلی از بازیکنان ما هیجان دارند که بتوانند قهرمان این جام شوند. به خوبی می دانیم که قهرمانی در کوپا چقدر برای هوادارانمان مهم است. برابر تیمی چون شیلی بازی می‌کنیم که از امتیاز میزبانی بهره‌مند است و بسیار فیزیکی بازی می‌کند. یک ثانیه غفلت از آنها باعث می‌شود تا دروازه ما باز شود و ما از این موضوع آگاهی داریم و نمی‌خواهیم بازی را آسان بگیریم.

او در ادامه گفت: در دیدارهای فینال مهم این است که شما گل اول بازی را به ثمر برسانید. این خیلی مهم است که بتوانیم به گل برسیم. می‌دانیم که اگر مثل بازی‌های قبل خوب بازی کنیم، می‌توانیم گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم. تجربه حضور در فینال جام جهانی 2014 خیلی به ما کمک می‌کند تا با فشارهای این دیدار کنار بیاییم.

او درباره گلزنی در بازی نهایی گفت: خدا تعیین می‌کند چه بازیکنی در فینال گلزنی کند. امیدوارم بتوانیم این دیدار را ببریم و فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا دیگر بازیکن آرژانتین گلزنی کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین