تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از برگزاری ۸ اجتماع بزرگ صیانت از خانواده توسط ناجا در استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۱۰
۸ اجتماع بزرگ صیانت از خانواده توسط ناجا در استان البرز برگزار شد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار بخشعلی کامرانی صالح در همایش تجلیل از متولیان عفاف و حجاب که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: تمام عملیات نیروهای انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است اما همه ساله متناسب با این موضوع، نیروی انتظامی فعالیت‌های ویژه انجام می‌دهد. 

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی با انجام این امور مورد هجمه قرار می‌گیرد، افزود: خبرنگاران محجبه با حضور در محافل و جلسات خود امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، حضور افراد محجبه در مکان‌های عمومی تاثیرگذار است.

کامرانی‌صالح ادامه داد: تمام اعمال اعم از خمس و جهاد و غیره همانند قطره و امر به معروف و نهی از منکر مانند دریا است.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه عفاف و حجاب اقدامات تبدیل به عادت روزمره نشود، عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد، ضعف نیروی انتظامی می‌شود.

کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه باید مخاطب را شناخت و بعد تصمیم گرفت که چگونه با وی برخورد کرد، تصریح کرد: 99.5 درصد از افرادی که تذکر به آنها داده می‌شود،  عناد ندارند و پذیرا هستند.

وی با اشاره به اینکه باید برخورد اثرگذار داشت، عنوان کرد: البته هنجار‌شکنان به مقامات قضایی ارجاع داده می‌شوند. 

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه برخورد خوب بر اطرافیان هم تاثیر خوب دارد، اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های فرهنگی جای زیادی ندارد اما با اینکه متولیان این امر دستگاه‌های دیگرند، نیروی انتظامی نقش خوبی در آن ایفا کرده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز، بیان کرد: از جمله این اقدامات اهدای گل به زنان محجبه و توزیع پوستر و بروشور، نصب بنر و بیلبورد در شهرها و میادین اصلی، انجام خدمات مشاوره‌ای، راه‌اندازی نمایشگاه در کرج و شهرستانهای استان، پخش برنامه سیمای امنیت، برگزاری همایش با امور صنفی، برگزاری جشنواره عکس چادرهای آسمانی و برگزاری 8 اجتماع بزرگ صیانت از خانواده در کل استان البرز است.

همچنین در این جلسه هادی پورمیرزایی با اشاره به اینکه در گذشته یکی از عوامل بی‌حجابی حکومت‌ها بودند و جامعه اسلامی را به سمت بی‌حجابی بردند و حکومت‌ها در مسئله عفاف و حجاب در جامعه بسیار تاثیر دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی این بار فرهنگی را که مسئولان باید در کشور به عهده بگیرند و مسئولیت آنها است را به عهده گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه دشمن، جامعه اسلامی را از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها مورد حمله قرار داده است، ادامه داد: امروز ما به عفت نیاز داریم و زنان و مردان جامعه باید پاک دامن باشند.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مسائل مهم و حکومتی و اصل هشتم قانون اساسی بوده اما به دست فراموشی سپرده شده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین