تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
plusresetminus
حزب الله : سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا پنج‌شنبه در نوار شمالی کشور دمای هوا افزایش می‌یابد و روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در برخی مناطق کشور برف خواهد بارید.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۱۰
افزایش دمای هوا در شمال/ بارش برف و باران در شمال غرب

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز و فردا در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود. از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به سبب افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی پیش بینی می شود.
 
احد وظیفه افزود: از امروز تا ظهر پنج شنبه وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل و افزایش نسبی دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که بیشترین افزایش دما به میزان ۵ تا ۸ درجه در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی شده است.
 
وی ادامه داد: فردا چهارشنبه در غرب آذربایجان غربی و روز پنج شنبه در برخی نقاط آذربایجان های شرقی و غربی، غرب کردستان، شمال زنجان بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و در نقاط کوهستانی و سردسیر، بارش برف پیش بینی می شود.
 
به گفته وی نواحی مرکزی و شرقی دریای خزر و دریای عمان نیز امروز مواج است.
 
هوای تهران امروز و فردا صاف، همراه با غبار محلی پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین