تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
plusresetminus
حزب الله : دارنده مدال برنز المپیک ریو گفت: به عنوان وظیفه راهی مناطق زلزله‌زده شدیم و خود را جدا از مردم نمی‌دانیم.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۶۱۸
وظیفه کشتی‌گیران بود که در مناطق زلزله‌زده حاضر شوند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید عبدولی  درخصوص حضور کشتی‌گیران کشورمان در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: وظیفه کشتی‌گیران حضور یافتن در میان مردم عزیز کرمانشاه بود و ما این کار را با افتخار انجام دادیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته از طرف فدراسیون به همراه جمعی از کشتی‌گیران اندیمشکی به دیگر اعضای تیم‌های ملی در کرمانشاه ملحق شدیم و از مناطق زلزله‌زده بازدید کردیم.
 
دارنده مدال برنز المپیک تاکید کرد: در این سفر یک روزه تلاش کردیم بیشتر از شهرهای کوچک و روستاهایی بازدید کنیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند و اقلامی که با خود برده بودیم را میان مردم توزیع کردیم.
 
وی تصریح کرد: مردم در این مناطق واقعا در شرایط خیلی سختی هستند و برخی روستاها تا 90 درصد تخریب شده است و امیدوارم این کمک‌ها تنها محدود به این چند روز نشده و مردم و تمامی متولیان امر تا انتها و حل مشکل این عزیزان در کنارشان باشند.
 
عبدولی خاطرنشان کرد: کم کم به فصل سرما نزدیک می‌شویم و بیشتر روستاهای آن منطقه نیز در کوه‌ها هستند و امیدوارم هر چه زودتر این عزیزان دارای سرپناه شوند و در این شرایط مردم بیشتر نیاز به پتو، لباس گرم و لوازم نوزادان و کودکان دارند.
 
وی در پایان گفت: ما به عنوان وظیفه راهی مناطق زلزله زده شدیم و خود را جدا از مردم نمی‌دانیم و دردی که مردم می‌کشند را مشکل خودمان می‌دانیم و با افتخار در کنار این عزیزان بودیم و خوشحالیم لحظاتی هر چند کوتاه باعث آرامش خاطر آنها شدیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین