تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه‌پردازی در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت که مسیر مذاکرات با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید.
۰
کد مطلب : ۶۹۸۰۱
لاریجانی: از حاشیه‌پردازی در مورد مسئله هسته‌ای پرهیز شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله، علی لاریجانی در پایان سفر دو روزه خود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع خبرنگاران درباره ضرورت وجود وفاق ملی در مسائل مهم کشور از جمله مسئله هسته‌ای گفت: وفاق ملی درجاتی دارد ممکن است در زمینه مسائل مهم کشور اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما باید توجه کرد درباره مسائل داخلی و بین‌المللی که با آنها مواجهیم باید از حاشیه‌پردازی پرهیز کرد.



وی افزود:‌ خود این موضوعات به اندازه کافی گزنده است و نباید آنها را در داخل نیز گزنده‌تر کنیم. ان‌شاءالله مسیر مذاکرات با تدبیر لازم به نقطه مثبتی خواهد رسید.



رئیس مجلس در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به برنامه‌های خود در استان یزد خاطرنشان کرد:‌ در استان یزد حرکت خوبی در زمینه تولید وجود دارد و علاقمندی برای ادامه یافتن این حرکت نیز به چشم می‌خورد، راهش این است که فضا برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود.



وی با اشاره به نشست خود با فعالان اقتصادی استان یزد و تشریح مشکلات بخش خصوصی در این جلسه یادآور شد:‌ اشکالاتی که در خصوصی سازی و همچنین وجود حمایت‌های لازم از بخش خصوصی هست در این دیدار مورد توجه بود. اگر نیاز به قانونگذاری در مجلس وجود دارد این موضوع می‌تواند در کمیسیون ویژه اصل 44 پیگیری شود چرا که سرمایه خوبی دراستان یزد وجود دارد که می‌تواند جریانی قوی در تولید تبدیل شود.



رئیس مجلس با اشاره به وجود مشکل آب در استان یزد اظهار کرد: می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آب را از خلیج فارس یا عمان شیرین کرد و به شهرها آورد یا حداقل می‌توان برای بخش صنعت از آن استفاده کرد، البته تدابیر دیگری نیز برای رفع مشکل استان یزد اندیشیده شود.



لاریجانی در پایان ضمن تقدیر از محمد صالح جوکار نمایند یزد،‌ محمدرضا تابش نماینده اردکان و دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مهریز و بافق گفت که نمایندگان مسائل و مشکلات مربوط به استان یزد را پیگیری خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین