تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله : آمار‌های جدید در انگلیس نشان می‌دهد که واکسن پاپیلوماویروس انسانی (HPV) می‌تواند تقریبا به طور کامل عفونت ناشی از این ویروس را در زنان جوان از بین ببرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۱۱۵
نتایج تزریق واکسن HPV به زنان جوان در انگلیس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آمار‌های جدید در انگلیس نشان می‌دهد که واکسن پاپیلوماویروس انسانی (HPV) می‌تواند تقریبا به طور کامل عفونت ناشی از این ویروس را در زنان جوان از بین ببرد.
 
واکسن HPV تقریبا عفونت ناشی از این ویروس را در زنان جوان از بین برده است و درصورتیکه تزریق آن در مردان هم انجام شود می‌تواند از هزاران مورد سالانه‌ی ابتلا به سرطان در این کشور جلوگیری کند.
 
آمار‌های جدید حاکی از آن است که میزان آلوده شدن به این ویروس در زنان ۱۶ تا ۲۱ ساله انگلیسی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ واکسینه شده‌اند حدود ۸۶ درصد کاهش پیدا کرده است.
 
همچنین انتظار می‌رود تزریق این واکسن به پسران هم گسترش پیدا کند چرا که کمیته مشترک واکسینه کردن و مصون سازی در انگلیس مقرون به صرف بودن این واکسن را تایید کرده است.
 
ویروس پاپیلومای انسانی موجب می‌شود سالانه ۲۰۰۰ مرد در انگلیس به سرطان مبتلا شوند و حدود ۶۵۰ مورد فوتی به همراه دارد که بیشتر آن‌ها بر اثر سرطان گلو بوده است.
 
پزشکان انگلیسی اظهار داشتند: اجرای برنامه واکسیناسیون HPV جان هزاران نفر را در این کشور نجات داده و افزودن پسران به گروه دریافت کننده این واکسن مطلوب است.
 
به گزارش روزنامه تلگراف، برنامه واکسیناسیون HPV اولین بار در سال ۲۰۰۸ در انگلیس اجرا شد که ۸۰ درصد دختران ۱۵ تا ۲۴ ساله مصون شده‌اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین