تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه براساس گزارشات مردمی ۲ واحد ساخت و فروش کانکس در استان البرز متخلف و متهم به گران‌فروشی شدند، گفت: کانکس‌هایی که ۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسیده به قیمت ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۸۱۵
فروش کانکس‌های ۱۶ میلیونی به قیمت ۲۶.۵ میلیون در کرج

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اکبر مختاری ،‌ با اشاره به داغ شدن بازار فروش کانکس با توجه به وقوع زلزله در غرب کشور، اظهار داشت: براساس گزارشات مردمی 2 واحد ساخت و فروش کانکس در استان البرز متخلف و متهم به گران‌فروشی شدند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه کانکس‌هایی که 16 میلیون تومان به فروش می‌رسیده به قیمت 26 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است، ادامه داد: پرونده تخلف این واحدها تشکیل شده و در دست بررسی است.
 
وی با اشاره به کشف سیگار قاچاق در کرج، بیان کرد: این کشف با همکاری تعزیرات استان، پلیس آگاهی فردیس و اطلاعات جنایی مرکز استان البرز انجام شد.
 
مختاری با بیان اینکه این فرد به کار قاچاق و توزیع دخانیات در سطح استان البرز مشغول بوده است، اضافه کرد: این فرد در بازار مطهری کرج دخانیات قاچاق را توزیع می‌کرده که با شناسایی وی، نزدیک به یک صد میلیون تومان سیگار قاچاق مارلبرو ممنوعه از وی کشف و بازداشت شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین