تاریخ انتشاردوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله: یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امروز مردم در مضیقه هستند، گفت: مردم از مسئولان خدمتگزاری می‌خواهند و رفاه حق مردم است ولی با ارائه آمار، مشکلات گرانی از بین نمی‌رود.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۲۱۸
مردم در مضیقه هستند/ گرانی با ارائه آمار از بین نمی‌رود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار رؤسای کارگروهای تخصصی و اجرایی ستاد مرکزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر شکر نعمت‌های الهی مانند انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: اگر قدردان نعمت‌ها نباشیم، قطعا گرفتار کفران نعمت خواهیم شد.
 
وی با بیان اینکه بالاترین نعمت، پیروی از ولایت و اهل بیت (ع) است، بر عمل به سیره اهل بیت (ع) تأکید کرد.
 
این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای برکاتی بوده و لازم است آن را تبیین کرد، افزود: در گذشته مشکلات زیادی در کشور بوده که از جمله آن محرومیت های آموزشی، معیشتی و امکانات عمومی مانند برق و بهداشت بوده است؛ ولی امروز به برکت انقلاب مشکلات تا حدودی برطرف شده است.
 
وی بیان داشت: درگذشته ایران تحت استعمار دول غرب و شرق بوده و با حاکمیت تمدن غرب و شرق، اسلام به حاشیه رفته بود و دانشجویان با حضور در دانشگاهای اروپایی گرفتار نوعی تفکر فراماسونری شده و در واقع غرب زده شده بودند ولی به برکت اسلام این اتفاقات از بین رفت.   
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب برای خدمتگراری مردم بوده است، از عملکرد نامناسب مسئولین در خدمت رسانی و مشکلات گرانی انتقاد کرد و گفت: امروز این مردم در رفاه نبوده و در مضیقه هستند؛ مردم از مسئولان نظام خدمتگزاری می‌خواهند؛ رفاه حق مردم است و با ارائه آمار، مشکلات گرانی از بین نمی‌رود.
منبع : حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین