تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: فدراسیون با هادی ساعی وارد مذاکره شده اینکه چه اتفاقی رخ داده را نمی‌دانم اما مسئولان فدراسیون با ساعی جلساتی را داشتند و شنیده‌ام جلسات مثبت بوده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۱۱۰
می‌توانیم به آینده تکواندو خوش بین باشیم

فریبرز عسکری  در پاسخ به این سوال که مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا را که به میزبانی استان البرز برگزار شد را چطور دیدید، گفت: با توجه به اینکه مسابقات گرنداسلم چین و جام ریاست فدراسیون جهانی یونان همزمان با مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود  کشورهای زیادی در رقابت‌هایی که به میزبانی استان البرز برگزا می‌شود حضور نداشتند.خیلی از تیم‌ها در آن رقابت‌ها حضور داشتند و کمیت زیادی در مسابقات شاهد نبودیم اما از لحاظ کیفیت به هدفی که می‌خواستیم در این رقابت‌ها رسیدیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان تیم ملی حاضر در این رقابت‌ها را چطور ارزیابی کردید،‌گفت: با توجه به اینکه ما دو رویداد مهم قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی اندونزی را پیش رو داریم هدفمان این است که بهترین نفرات را برای حضور در این رویدادها انتخاب کنیم. در تلاش هستیم تا بازیکنان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات پیش‌رو با آمادگی کامل به این رقابت‌ها اعزام شوند به همین دلیل این مسابقات حکم یک مرحله انتخابی را برای قهرمانان کشورمان داشت و با توجه به این حساسیت بچه‌های تیم ملی پرقدرت در این مسابقات حضور پیدا کردند.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌اگر قرار بود ما در یک تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنیم قطعا باید اردوها را تعطیل می‌کردیم و چند روزی برای رسیدن به محل مسابقات و بازگشت به کشورمان فرصت را از دست می‌دادیم اما برای حضور در جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا هیچ فرصتی را از دست ندادیم و تا روز آخر تمرین کردیم جمعه در وزن‌کشی شرکت کردیم و از روز شنبه  ملی‌پوشان در شیاپ‌چانگ البرز به رقابت با حریفان خود پرداختند.
 
عسکری در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در عملکرد بازیکنان در این رقابت‌ها شاهد بودید یا خیر، گفت: واقعیت ماجرا این است که 4 روز در این مسابقات حضور داشته‌ام، تغییرات چشمگیری از لحاظ روحی و روانی و جنگندگی را در بین ملی‌پوشان دیدم همه بچه‌ها به شدت تلاش می‌کردند، شاید چون این رقابت‌ها حکم انتخابی را داشت، مسابقات برای ملی پوشان حساس بود و به همین دلیل آنها پر قدرت تلاش می‌کردند، اما در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشتند. من نوید روزهای خوب را به تکواندو می‌دهم جوانان و قدیمی‌ها در آینده خروجی خوبی خواهند داشت و ما می‌توانیم به آینده خوش‌بین باشیم.
 
وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی برای فیکس شدن نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قرار است طبق تصمیماتی که گرفته‌ایم در 4 وزن انتخابی برگزار کنیم و تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ترکیب آن روز شنبه نهایی و مشخص می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که گویا قرار است هادی ساعی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی معرفی شود آیا شما با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: ما در جلسه کمیته فنی نظراتمان را گفتیم خوشبختانه نظرات من هم دیده شده که فدراسیون با هادی ساعی وارد مذاکره شده اینکه چه اتفاقی رخ داده را نمی‌دانم اما مسئولان فدراسیون با ساعی جلساتی را داشتند و شنیده‌ام جلسات مثبت بوده است امیدوارم هر چه که رخ می‌دهد به سود تکواندوی کشورمان باشد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین