تاریخ انتشارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به تمامی تعهدات خود در مذاکرات انرژی هسته‌ای عمل کرده است،‌ لذا هیچ دغدغه‌ای را در قبال تهدیدات دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت،گفت: بدعهدی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.
۰
کد مطلب : ۱۳۷۳۱۱
بدعهدی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دغدغه‌ای در قبال تهدیدات دولت جدید آمریکا نداریم
 

 

 

   

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی لاریجانی که ایام نوروز میهمان استان البرز بود در آخرین روز سفرش به استان البرز اظهار داشت: آمریکا باید در مقابل تمامی بدعهدی‌های خود پاسخگو باشد و ما نیز این بداخلاقی‌ها را پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید بداند که در صورت ادامه این روند، آنها را به زحمت می‌اندازیم، تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها به ادامه رفتارهای ناهنجار خود در قبال ایران ادامه دهند،‌ طبعاً برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به تمامی تعهدات خود در مذاکرات انرژی هسته‌ای عمل کرده است،‌ لذا هیچ دغدغه‌ای را در قبال تهدیدات آنها و دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی با تأکید بر اینکه برعهدی آمریکا در قبال ایران مسئله جدیدی نیست، گفت: از قبل هم در مجلس یک طرح مطرح بود که رفتارهای آمریکا را در منطقه گستاخانه عنوان کرده بود.

وی با تأکید بر اینکه ارتش آمریکا، پنتاگون و سیا حامی تروریست‌ها در منطقه هستند، اظهار کرد: در این راستا در سطح کلان، آنها مخل آرامش در خاورمیانه بوده و با تمام جریانات تروریستی ارتباط دارند لذا ما در این زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم را در مجلس خواهیم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تولید ملی و حمایت از آن در کشور تأکید کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مسؤولان در بخش‌های مختلف باید حمایت از تولید ملی و توسعه صنعت و تولید در کشور باید باشد.

لاریجانی همچنین به طرح آمایش سرزمین در کشور اشاره کرد و دامه داد: در این راستا در تلاش هستیم که این طرح را در سطح معقولی به مرحله اجرایی برسانیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین