تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
plusresetminus
حزب الله : شبنم فرشاد جو با حضور در خندوانه از مخالفت هنرمندان پیرامون تصویب مصوبه جدید مجلس گفت.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۶۱
کادوی مورد علاقه‌ خانم بازیگر برای روز تولدش /عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رامبد جوان، کارگردان و تهیه کننده برنامه تلویزیونی«خندوانه»، شب گذشته با میزبانی از بازیگر سریال «باغ مظفر» و حضور کمدین امیر کربلایی زاده به روی آنتن رفت.

همچنین پس از چند رفت و برگشت و اجرای استنداپ کمدی کربلایی زاده با موضوع نحوه مختلف حرف زدن با تلفن همراه، شبنم فرشاد جو به عنوان یکی دیگر از مهمانهای برنامه تلویزیونی «خندوانه»  در استودیو حاضر شد و در ابتدا درخصوص شروع فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت. 
 
 
 خندوانه

فرشادجو با بیان اینکه از سال 74 با حضور در کلاس های استاد سمندریان حرفه بازیگری را آموخته، پیرامون فعالیت های خود به روی صحنه نمایش و قاب تلویزیون اظهار داشت: بعد از سپری کردن کلاسهای استاد سمندریان از سال 75 با نمایش «عشق آباد» به کارگردانی داود میرباقری وارد عرصه تئاتر شدم و هرساله حتما یک اجرای نمایشی را خواهم داشت. در واقع بازی برای صحنه تئاتر کار دشواری است که پیش از این در سال 83 سه اجرا در یک سال را تجربه کردم.

وی در ادامه با بیان فعالیت جدید خود در مجموعه مناسبتی ماه مبارک رمضان با عنوان «گسل» ساخته علیرضا بذرافشان، به مجموعه همکاری خود با مهران مدیری اشاره کرد و گفت: از سال 85 به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» همکاری داشتم و سپس سریال نمایش «شوخی کردم» را ایفا کردم و در دو مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» یک و دو هم با آقای مدیری همکاری داشتم.

همچنین فرشادجو در ادامه این گفتگو از شیطنت های کودکی و اخراجش از مهد کودک، کلاسهای زبان و مدرسه، و بازی های دوران کودکی خود گفت.

بازیگر سریال «شوخی کردم» با بیان سال تولد خود از کادوی مورد علاقه‌اش و خسارتی که شرکت واحد به ماشینش زده گفت: دوست دارم روز تولدم امسال ماشین کادو بگیرم، چون یک ماه گذشته یکی از اتوبوس های شرکت واحد به ماشینم کوبید و با اندک خسارتی که پرداخت کردند هیچ ماشین دیگری نمی‌توانم بخرم.

وی از تاثیر بازیگری روی اعتماد نفس آدم ها و دانش حرفه ای گفت و به تیم بانوان هنرمند ورزش اسکواش اشاره کرد.

فرشادجو افزود: با جمعی از خانم های هنرمند و بازیگر مانند: لیندا کیانی، سوگل طهماسبی، پانته آ پناهی، سیما تیرانداز و مارال فرجاد در باشگاه انقلاب مشغول تمرین هستیم و می خواهیم نشان بدهیم که هنرمندان هم در کنار تمام کار و مشغله زندگی ورزش می کنند. 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» با بیان اینکه جمعی از هنرمندان انجمن حمایت از محیط زیست تشکیل داده ایم، در خصوص تصویب مصوبه مجلس پیرامون بهره برداری از جنگل های هیرکان شمال، خاطرنشان کرد: امروز وقتی داشتم به برنامه «خندوانه»  می آمدم ، خانم حجار به من یادآوری کردند تا از طرف تمام هنرمندان حامی محیط زیست مخالفت خودمان را برای تصویب این مصوبه به جهت بهره برداری از جنگل ها هیرکان شمال تا سال 1399 اعلام کنم ،تا شاید از سمت برنامه شما این اعتراض به گوش مسئولان برسد. بهره برداری از این جنگل ها یعنی درختان با قدمت 200 تا 400 ساله ایران.

فرشادجو در ادامه پس از پخش قسمتی از گزارش های مردمی، از کم کتاب خواندن خودش و جستجو در اینترنت گفت و از رامبد جوان به خاطر برپایی کمپین بحران آب و اهدای عضو تشکر کرد.

همچنین در پایان این برنامه و گفتگو ی خود با کارگردان «خندوانه» به برگزاری جشنواره محیط زیست از 6 تا 9 اسفند ماه در نمایشگاه بین المللی تهران اشاره کرد و قول داد هر کدام از کودکان تا رده سنی 12 سال اگر با وسایل بازیافتی شیء را درست کنند به سه عدد از بهترین های این کاردستی ها جایزه بدهد.

«خندوانه» مثل همیشه با دعای خیر و سلامتی و صلح برای تمام جهانیان به پایان رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین