تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان مهم‌ترین مشکل مردم را معیشت آن‌ها در زندگی دانست و تاکید کرد: دیرکردی که بانک‌ها از مردم دریافت می‌کنند ربا محسوب می‌شود و حرام است.
۰
کد مطلب : ۱۳۵۶۶۵
"معیشت" مشکل اصلی مردم در زندگی است/ دیرکردی که بانک‌ها از مردم دریافت می‌کنند "حرام" است

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت‌علمی و دبیرخانه موسسه آینده روشن که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری همایش اصل ظهور ادیان ابراهیمی اظهار داشت: روایات متعددی برای احیاء امر ائمه(ع) در جامعه اسلامی وجود دارد، ازاین‌رو یکی از کارهایی که باید موسسه آینده روشن انجام دهد احیاء امور ائمه اطهار (ع) است.

وی بابیان اینکه بحث و مناظره در همه همایش‌ها وجود دارد، افزود: باید صداوسیما هم در همایش‌های این‌چنینی حضور داشته باشد تا صحبت‌های اسلامی را به عرصه زندگی بیاورد. معیشت مشکل اصلی مردم در زندگی است، ازاین‌رو هیچ‌گونه اشکالی ندارد که شما با این‌چنین همایش‌هایی به میدان بیاید و در امور سیاسی نظر دهید.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار برای تبلیغ هستند، عنوان کرد: اگر در این راه قدم برداریم می‌توانیم به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کنیم، همچنین باید کاری کنیم که فرهنگ اسلام وارد زندگی مردم شود، ولی این کار، نیاز به تلاش‌های فراوانی دارد.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه اسلام تأکید فراوانی به مقابله با استکبار دارد، عنوان کرد: در اسلام جنگ نرم با جنگ سخت متفاوت بوده، ازاین‌رو باید پاسخگوی شبهات در دین اسلام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اهل‌بیت(ع) در مقابل دشمنان اسلام ایستادند ما هم باید راه آنان را ادامه دهیم و باید در مقابل کسانی که مخالف مبانی اسلام هستند، به میدان برویم.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه دیرکردی که بانک‌ها از مردم دریافت می‌کنند ربا محسوب می‌شود و حرام است، تصریح کرد: ما باید به عرصه زندگی مردم وارد شویم و این مطلب را بیان کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین