تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
plusresetminus
حزب الله : نایب رییس شوری اسلامی شهر کرج گفت: جانبازان و پاسداران دو قشر انقلابی هستند که مظلومیت های فراوانی را به جان خریده اند.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۹۶۸
باید پاسدار خون شهدا باشیم / جانبازان مظلومیت های فراوانی را به جان خریده اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منصور وحیدی در جشن اعیاد شعبانیه که در محل نمازخانه شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه جانبازان و پاسداران دو قشر انقلابی هستند که مظلومیت های فراوانی را به جان خریده اند، اظهار داشت: آنها سلامتی شان را در راه دفاع از تمامیت ارضی کشورمان در معرض خطر قرار داده و بعضاً سال ها درد و رنجی را به دوش می کشند که شاید تحمل آن برای همه میسر نباشد.
 
وی افزود: ما باید پاسدار و قدردان خون شهداء باشیم و در مسیر آرمان ها و توصیه های ایشان گام برداریم و بدانیم که اگر رشادت های آنها نبود، آرامش و امنیت کنونی وجود نداشت و وجود روحیه بسیجی در کشور و حمایت تمام قد ملت از رهبری و نظام موجب شده تا هیچ ابرقدرتی جرأت تجاوز نظامی به کشور را نداشته باشد.
 
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه ما باید گفتمان شهداء را به نسل جدید معرفی کنیم و جانبازان و پاسداران را به عنوان قهرمانان و الگوهای اصیل به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم، اظهار کرد: همه ما بايد ادامه دهنده راه آنان در راستاي حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و همچنين در دفاع از ولايت فقيه باشيم.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برگزاری جشن امروز محصول تلاش بسیج و روابط عمومی شورای اسلامی شهر است، از برگزاری مراسمات ماهانه، سرکشی از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به عنوان ویژه برنامه های پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح یاد و اظهار امیدواری کرد که فصل جدیدی از اقدامات رقم بخورد.
 
وحیدی در پایان عنوان کرد: اینجانب به‌پاس قدردانی از مقام ارجمند پاسداران و جانبازان، این اعیاد شکوهمند را به ‌تمامی پاسداران غیور، ایثارگران و به‌ویژه جانبازان سرافراز شهر کرج تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین