تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
plusresetminus
مدیر غرفه موسسه بیداری از افشای روش‌های جذب و به کار گیری افراد توسط فرق ضاله و ادیان ساختگی در غرفه تخصصی موسه بیداری در نمایشگاه قرآن استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۲۶۱
شگردهای جذب فرق ظاله در غرفه موسسه بیداری البرز افشا می‌شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله،حجت الاسلام یوسف عطااللهی  مدیر غرفه تخصصی موسسه راهبردی بیداری  هدف از برپایی این غرفه را خطر فرقه‌های انحرافی در کمین بسیاری از جوانان دین دار دانست و گفت: ضرورت اطلاع رسانی در سطح عموم نیازی مهم برای حفظ سلامت جامعه است.
وی افزود: در این غرفه با حضور  استاد فرق وادیان  با  ارائه مشاوره، معرفی کتاب و پرسش و پاسخ‌های پژوهشی به بازدیدکنندگان می‌پردازند.
عطااللهی ، استقبال عموم مردم از این غرفه را نشانه‌ای از نیاز جامعه برشمرد و افزود: این غرفه با مدیریت موسسه راهبردی بیداری  دایر است که در چند روز افتاحیه میزبان بسیاری از اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان و متعهدی بوده که برای به روشنگری و شناخت  جرایانهای انحرافی پرداخته‌است .
وی در پایان افزود :با توجه به شگردهای متفاوت در بین جریانهای انحرافی و سو استفاده از عدم آگاهی برخی از اقشار جامعه نیاز حضور در چنین نمایشگاهای  جهت ارتباط و معرفی منابع و کتب از دلایل حضورمان می باشد تا آگاهی بخشی خطرات جریانهای انحرافی را برای بازدید کنندگان طرح و ارتباط مستمر برقرار نماییم .
 گفتنی است،  دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری استان البرز سی یکم اردیبهشت  در محل نمایشگاه های اداره کل ارشاد البرز دایر می باشد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین