تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: خانه استارت آپ کرج یکی از ظرفیت های موثر در زمینه تبدیل ایده به ثروت و تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۵۷۲
خانه استارت آپ از ظرفیت های موثر درتبدیل ایده به ثروت است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه خانه استارت آپ کرج، اظهار کرد: خانه استارت آپ کرج یکی از ظرفیت های موثر در زمینه تبدیل ایده به ثروت و تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری به شمار می رود.
 
وی افزود: حکمروایی هوشمند در کلانشهر کرج، رویکردی است که با خلاقیت تلازم دارد و کشف استعداد و خلاقیت های نهفته در لایه های شهر می تواند این رویکرد نوین در اداره شهر را یاری کند.
 
شهردار کرج ضمن ابراز خرسندی از حضور در غرفه خانه استارت آپ کرج در نمایشگاه توانمندی های صادراتی البرز و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک این استان، خاطرنشان کرد: شنیدن ایده و نظرات جوانان این شهر نه تنها وظیفه بلکه اتفاقی شیرینی است، چرا که بر این اصل معتقد هستم که باید جوانان کرجی اثرگذاری بر اداره شهر خود را تجربه کنند تا احساس تعلق به محل زندگی در وجود آن ها پرورش پیدا کند.
 
کمالی زاده  با تاکید بر اینکه بایستی کرج را به شهری خلاق و دارای اقتصادی مبتنی بر کسب و کارهای نوپا و سرآمد در حوزه حکمروایی هوشمند تبدیل کنیم، تصریح کرد: بدین ترتیب مسیر پیوستن به شبکه شهرهای خلاق جهانی به عنوان مرکز استان علم و فناوری هموار خواهد شد.  
 
این مسئول  با اعلام اینکه کرج از ظرفیت تبدیل به پایتخت فعالیت استارات آپی کشور برخوردار است، گفت: یقین دارم نیروی جوانی و استعداد آمیخته با احساس تعلق به شهر کرج، در کمترین زمان ممکن بسیاری از مشکلات شهر را از میان می بردارد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین