تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
plusresetminus
حزب الله : کره جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد که تحریم‌های جدید آمریکا علیه کره شمالی تقویت کننده قطعنامه‌های سازمان ملل با هدف فشار وارد کردن بر این کشور به منظور توقف برنامه‌های اتمی و موشکی‌اش است.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۱۷۸
حمایت کره جنوبی از تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رویترز گزارش داد، وزارت امور خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌های جدید آمریکا به آنهایی که به صورت غیرقانونی با دولت پیونگ یانگ تعامل تجاری دارند، هشداری محسوب می‌شود و همچنین تقویت کننده جامعه بین‌الملل در اعمال قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.
 
این وزارتخانه همچنین تاکید کرد که سئول و واشنگتن از نزدیک برای دستیابی به خلع سلاح اتمی کره شمالی به صورت صلح آمیز همکاری می‌کنند.
 
همزمان با آمادگی کره‌جنوبی برای گسترش مذاکرات با مقامات کره‌شمالی، دولت واشنگتن بزرگ‌ترین بسته‌ تحریم‌های خود را علیه برنامه موشکی و هسته‌ای پیونگ‌یانگ اعلام می‌کند.
 
در میانه آماده شدن دو کره برای ایجاد شرایطی مناسب به منظور برگزاری نشستی میان کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی و مون جائه-این، رییس‌جمهور کره جنوبی، تشدید تحریم‌ها می‌تواند آشتی میان پیونگ‌یانگ و سئول را به خطر بیاندازد.
 
یکی از مقامات ارشد آمریکایی این تحریم‌ها را "بزرگ‌ترین بسته تحریم‌های جدید علیه رژیم کره شمالی" دانست.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین