تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
حزب الله : معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در بازدید از منطقه 6 شهری این کلانشهر، بر ضرورت پژوهش محور کردن عملکرد حوزه شهرسازی تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۷۷۱
پژوهش محور کردن معاونت شهرسازی در اولویت قرار گیرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احداله احمدی پرگو در بازدید از منطقه 6 شهرداری کرج، اظهارکرد: عملکرد مجموعه معاونت شهرسازی باید بر مبنای اصول معماری و شهرسازی و در راستای هویت‌بخشی به شهر باشد و در جهت پژوهش محور کردن این مجموعه حرکت شود.
 
وی، ضمن تأکید بر اینکه با یک بخشنامه نمی‌توان شهر را اداره کرد و مسئولین باید در مناطق حضور یابند تصریح کرد: مجموعه معاونت شهرسازی و معماری طرحی را آغاز نموده که تمامی مسئولین این حوزه به صورت هفتگی در مناطق حضور می یابند و ضمن تبیین سیاست های کلی معاونت برای پرسنل، از نزدیک نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود در پرونده ها اقدامات لازم و قانونی را صورت می دهند.
 
احمدی پرگو با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: یکی از اهداف این طرح رسیدگی به مشکلات شهروندان و تسریع در رسیدگی به مطالبات آن ها در حداقل زمان و کاهش مراحل اداری می باشد.
 
 
روش های اجرای ساختمان باید اصلاح شود 
سرپرست منطقه 6 در این نشست گفت: ساختار شهری، امروزه باید به منظور اصلاح روش های اجرای ساختمان و کاهش مسائل و مشکلات ناشی از روش های نوین ساخت و ساز حرکت کند.
 
محمدکاظم تفته بیان کرد: ضرورت هماهنگی و ارتباط آموزه های علمی و دانشگاهی با مباحث اجرایی باید به صورت جدی مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد و در این راستا باید از افراد کارشناس و مجرب در حوزه شهرسازی و معماری بهره برد.
 
سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج اظهار کرد: طرح بازدیدهای هفتگی می تواند در راستای افزایش کیفیت، بهره وری و بالابردن راندمان مفید کاری در حوزه شهرسازی تأثیر مثبتی گذاشته و در نهایت به کاهش مشکلات شهروندان منجر شود.
 
در پایان احمدی پرگو از معاونت شهرسازی منطقه بازدید و از نزدیک با شهروندان و مراجعان دیدار داشت. وی ضمن شنیدن مشکلات و درخواست های مردمی دستورات و راهکارهای لازم را نسبت به رفع موارد مطروحه عنوان کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین