تاریخ انتشاردوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
با صدور پروانه ساختمانی با دستور العمل جدید:

تخلفات ساختمانی در کرج کاهش می‌یابد

حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: با صدور پروانه ساختمانی براساس دستورالعمل جدید شهرسازی، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات ساختمانی خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۸۷۷
تخلفات ساختمانی در کرج کاهش می‌یابد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احداله احمدی پرگو با اشاره به نحوه صدور پروانه ساختمانی بر اساس دستورالعمل جدید شهرسازی، افزود: با صدور این دستورالعمل تخلفات ساختمانی کاهش چشمگیری خواهد داشت.
 
این مسئول با اشاره به برنامه ریزی مدون برای کنترل و پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهر افزود: در راستای کاهش تخلفات ساختمانی مطابق مصوبه شورای اسلامی  شهر کرج وضعیت مجاورین در صدور پروانه ساختمانی براساس ضوابط مربوطه لحاظ می شود که این امر باعث کاهش چشمگیر تخلفات ساختمانی می شود.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بیان کرد: در این طرح با توجه به اینکه صدور پروانه ساختمانی با نقشه معماری انجام می شود، لازم است قبل از شروع عملیات اجرایی کلیه مدارک مربوطه تکمیل و فرم شروع عملیات از شهرداری اخذ شود.
 
احمدی پرگو یادآور شد: در صورت عدم صدور مجوز شروع عملیات ساختمانی، امکان اجرایعملیات ساختمانی مقدور نبوده و معاونت های شهرسازی و خدمات شهری منطقه می بایست بر این موضوع نظارت کافی داشته باشند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین